اخبار داغ

معاون استاندار لرستان:

ایجاد ناامنی در کشور مهمترین هدف اغتشاشگران است

ایجاد ناامنی در کشور مهمترین هدف اغتشاشگران است
منعمی گفت: مهمترین اهداف اغتشاشگران در حوادث اخیر کشور ایجاد ناامنی در کشور بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، مجید منعمی امروز در شورای اداری شهرستان ازنا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهارداشت: مهمترین اهداف اغتشاشگران در حوادث اخیر کشور ایجاد ناامنی در کشور بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: بنا به فرمایش امام خامنه ای طراح اصلی اغتشاشات در کشور آمریکای جنایتکار و اسرائیل خبیث است ولی ملت ایران با هوشیاری این فتنه را هم پشت سر خواهد گذاشت و دشمن سیلی محکمی از ملت مسلمان ایران خواهد خورد.

,

معاون استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: طرح های توسعه ای در کشور باید پیوست های فرهنگی اجتماعی باشد تا شاهد تعالی جامعه ایرانی اسلامی باشیم.

,

فاتحی فرماندار ازنا نیز در این جلسه اظهارداشت: تلاش دشمنان در چهل روز گذشته را طرحی دقیق و هدایت شده بوده است و قطعا دشمنان ملعون از خباثت های خود دست بر نمی دارند و همواره در این چهل سال برای ایجاد آشوب و نابسامانی برنامه ریزی داشته اند و خواهند داشت اما به طور یقین با شکست رو برو می شوند چرا که ملت امام حسین را نشناخته اند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شش ماهه امسال تصریح کرد: سرعت عملیات‌ اجرایی پروژه های مهم عمرانی شهرستان ازنا را در دولت سیزدهم بسیار خوب ارزیابی می کنیم و از تلاش های مدیران‌ دستگاه های اجرایی و پیمانکاران کمال تشکر و قدردانی را داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه