اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

تلاش دشمن، بازدارندگی ایران از جهش و پیشرفت است

تلاش دشمن، بازدارندگی ایران از جهش و پیشرفت است
گودرزی گفت: دشمنان به دنبال این هستند که درون کشور را متلاطم کنند تا ایران را از جهش و پیشرفت باز دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس گودرزی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هموطنانمان در حادثه شیراز اظهار داشت: این حرکت وحشیانه که باعث بر زمین ریخته شدن خون تعدادی انسان بی گناه و زائران حرم شاهچراغ شده است، حاکی از یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران است با این قصد که می خواهند مانع از جهش ایران و ملت با عظمت این کشور در حوزه های مختلف شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: دشمنان طی این سالها از تهدیدهای گوناگون، تحریم فلج کننده و جنگ سخت و نرم علیه ملت ایران استفاده کرده اند لکن هیچ یک از آنها نتوانست حریف ملت ایران شود و امروز با تکیه بر جنگ شناختی، به دنبال این هستند که دل و ذهن مردم را دچار تردید نمایند و باورها و اعتقادات و نظام نگرش ها و ارزشها را مخدوش نمایند و در کنار این موارد به دنبال ناامنی و مخدوش نمودن امنیت کشور می باشند.

,

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که درون کشور را متلاطم کنند تا ایران را از جهش و پیشرفت بازدارند، تصریح کرد: امروز ایران سرافراز در حوزه های مختلف کارنامه درخشانی دارد و تلاش معاندان، متوقف کردن این روند است.

,

گودرزی گفت: ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی و تسلیت به ملت ایران، تاکید می شود که مردم آگاه ایران اسلامی همچون گذشته با اتحاد، انسجام و همدلی باعث ناکام ماندن دشمنان خواهند شد.

,

وی بیان کرد: از طرفی رهبر معظم انقلاب فرمودند که در کنار نیروهای امنیتی و قضایی، آحاد مردم و جریان های تبلیغی و فکری وظیفه دارند که ایفای نقش نمایند و با استفاده از ابزار جهاد تبیین، کمک کنند تا این فتنه ها پشت سر گذاشته شود.

,

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان نخواهند توانست به کشور و ملت ایران آسیب بزنند، لکن در کنار درس ها و عبرت هایی که باید در این قضایا گرفت، شایسته است تا با همدلی و انسجام و همچنین حفظ آرامش عمومی جامعه، از این مرحله هم عبور نمود.

,

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی بیان کرد: علیرغم مشکلاتی که وجود دارد اما ایجاد شکاف و فاصله بین صفوف مستحکم ملت ایران، غیر ممکن است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه