اخبار داغ

امام جمعه ایلام:

هدف دشمنان تخریب اصول نظام اسلامی است

هدف دشمنان تخریب اصول نظام اسلامی است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تمامی دشمنان داخلی و خارجی در اغتشاشات اخیر با یکدیگر بسیج شده و اصل نظام را هدف گرفته آمد و محدود کردن آن به حجاب و گرانی ساده لوحی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی دشمنان را به چند گروه تقسیم کردند و آمریکا و اسرائیل را دشمن اصلی نظام دانستند که با کمک عوامل خائن داخلی و رسانه های معاند که اشکارا تمام قوانین بین المللی برای ایجاد اغتشاش و ناامنی در ایران را زیر پا گذاشته اند و آشکارا تشویق به اغتشاش در ایران می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: برخی از افراد کف خیابان و اغتشاشگران نیز جاهل و بعضی نیز غافل هستند که تحت تاثیر القائات و فضاسازی مسموم رسانه ها قرار گرفته اند که باید از واقعیت ها اگاه شوند.

,

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: نکته تاسف بار اینکه برخی از خواص و حتی رسانه ها گمان می کنند که اغتشاشات اخیر برای بحث معیشت، تورم و حجاب است در حالیکه آشکارا دشمنان نظام را نشانه گرفته اند و هم اکنون تمام جبهه استکبار و مزدوران آنها در برابر ایران اسلامی ید واحده شده اند و در مقابل  مردم ایران باید فراتر از تمام گرایش های سیاسی و جناحی یک جبهه واحدی در برابر معاندان داخلی و خارجی تشکیل دهند.

,

وی ادامه داد: افرادی که از طریق معاندان و رسانه های ماهواره ای و مجازی آنها تغذیه فکری می شوند، باید با مطالعه پیشینه نظام بدانند که شرایط کنونی در مقابل گذشته این کشور اندک است و انقلاب اسلامی از همان بدو شکل گیری شاهد حوادثی چون ترور، جنگ تحمیلی، گروهک های مسلح، تجزیه طلبان و اعتشاشات بوده و هر کدام از این حوادث اقتدار و اتحاد مردم را بیشتر کرده است.

,

خطیب نماز جمعه ایلام تاکید کرد: اغتشاشات کنونی نتیجه ترس دشمن از اقتدار ایران است چرا که دشمن از سوی ایران اسلامی به چالش کشیده شده است و طبق مطالعات اندیشمندان افول قدرت آمریکا و شکست پایه های اقتدار این رژیم عیان شده و نهایت دوام آوردن قدرت آمریکا نهایت تا ۲۰۳۰ است که تا این سال بیشتر دنیا از زیر سلطه آمریکا خارج و تنها شاید حدود هفت کشور تحت سلطه خود داشته باشد که سه کشور آن اسلامی خواهد بود و رشد و اقتدار ایران باعث اصلی افول امریکا ایران رقیبی جدی آمریکا برای است.

,

وی گفت: آینده مطلوب امریکا و غرب در گرو نابودی و ساقط کردن انقلاب ایران اسلامی است و اغتشاشات و فتنه ۸۸ برای براندازی جمهوری اسلامی شکل گرفت که به نتیجه نرسید و به شکست خود اعتراف کردند و تلاش استکبار توقف روند رو به رشد انقلاب اسلامی در سطح دنیا است تا دستاوردهای ایران فراتر از مرزها پیش نرود.

,

وی اضافه کرد: آمریکا و اسرائیل تلاش زیاری در تغییر مرزهای خاورمیانه داشتند اما مرزهای خاورمیانه جدید بر اساس خواست و اراده جمهوری اسلامی تغییر کرده و به برکت اقتدار ایران، اسلام در همه غرب همه گیر شده است و طبق مطالعات انجام گرفته، در آینده ای نه چندان دور جمعیت غالب غرب مسلمان خواهد بود و انقلاب اسلامی توجه دنیا را به خود جلب کرده و غرب را به چالش کشیده است.

,

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: کشورهای آزادی خواه با برنامه ها و تاکتیک های نظامی شهید سلیمانی مرزهای جغرافیایی منطقه را تغییر دادند و مقتدرانه با تشکیل نیروهای محور مقاومت مسلمان در منطقه به مصاف اسرائیل رفته اند و این امر بیانگر اقتدار جمهوری اسلامی در سطح بین المللی است.

,

وی با اشاره به اینکه دشمن راه مبارزه با جمهوری اسلامی را ایجاد اغتشاشات داخلی در کشور ایران است، ادامه داد: جبهه استکبار تمام سربازان خود اعم از ضد انقلاب، کومله، پژاک، کمونیسم، خائنان داخلی و سایر معتندان را به صف کرد تا به زعم خود  ایران را زیر ۲۰ روز ساقط کنند و مهساامینی و حجاب یک بهانه برای دست یابی به این هدف شوم بود.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه