اخبار داغ

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان:

ولنگاری اجتماعی از اهداف اصلی دشمنان است

ولنگاری اجتماعی از اهداف اصلی دشمنان است
حجت الاسلام کریمی گفت: دشمنان با جنگ رسانه ای و حرف زدن به دنبال تخریب جامعه به سمت و سوی بی خیال شدن نسبت به مسئولیت های اجتماعی است و با این کار به قسمت های مختلف از جمله حاکمیت، نظام جمهوری اسلامی ضربه می زنند و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی را در اولویتشان قرار داده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام کریمی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یعنی اینکه  افراد جامعه به سمتی هدایت شوند که در موضوعات اجتماعی در خود احساس بی تفاوتی نکنند و احساس مسئولیت اجتماعی داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان تصریح کرد: اگر مسئله و موضوع اتفاق افتاده در جامعه معروف شناخته شده ای بوده همگان مسئولیت امر کردن و هدایت جامعه به آن مسئله را داشته باشند اگر مسئله منکر و ناهنجار بوده در هر موضوعی چه کوچک و چه بزرگ باید نهی از آن توسط جامعه صورت گیرد.

,
,


کریمی با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه سازی، رشد و توسعه اجتماعی و فرهنگی نقش اساسی و راهبردی دارد، گفت:  احساس مسئولیت اجتماعی در امر به معروف و نهی از منکر اگر در جامعه ای زنده باشد قطعا آن جامعه رو به رشد و پیشرفت حرکت می کند و فرهنگ آن اعتلا پیدا کرده و تبدیل به جامعه متمدن می شود.

,
,


وی عنوان کرد: جامعه بی خیال و اینکه احساس مسئولیت اجتماعی در امر به معروف و نهی از منکر در آن وجود نداشته باشد هرگز به سمت تمدن نوین اسلامی رشد نخواهد کرد؛ امروز دشمنان ما تمام قدرت رسانه ای و اقتصادی خود را به میدان جنگ رسانه ای برای مقابله با امر به معروف و نهی از منکر آورده اند.

,
,


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر بیان کرد: دشمنان به دنبال ضد ارزشی کردن امر به معروف و نهی از منکر بودند؛ ایجاد احساس نفرت، تنفر نسبت به اصل مسئله باعث می شود جامعه فکر کند این موضوع یعنی دخالت بی مورد در زندگیش.

,
,


کریمی تصریح کرد: دشمنان با جنگ رسانه ای و حرف زدن به دنبال تخریب جامعه به سمت و سوی بی خیال شدن نسبت به مسئولیت های اجتماعی است و با این کار به قسمت های مختلف از جمله حاکمیت، نظام جمهوری اسلامی ضربه می زنند و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی را در اولویتشان قرار داده اند.

,
,


وی تاکید کرد: مردم کسانی هستند که در مقابل اقدامات دشمنان برای فروپاشی نظام ایستادگی می کنند خون می دهند و نمی گذارند ذره ای آسیب به مملکت وارد شود، هنگامی که فکر جامعه را به سمت و سوی بیخیالی و اینکه هر اتفاقی بخواهد بیفتد مردم نسبت به آن بی خیال می شوند و آن از خودگذشتگی ها دیگر به وجود نمی آید.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد: در فرهنگ اسلامی امر به معروف و نهی از منکر از همه واجبات و جهاد در راه خدا اهمیت آن  بیشتر و مهمتر است و همین امر به معروف و نهی از منکر است که مسئولیت می آورد ‌که در جهاد خدا حضور یابیم.

,
,
,
,


کریمی عنوان کرد: دشمن به دنبال مصداق دادن امر به معروف و نهی از منکر تنها به یک مقوله حجاب است و معنی این امر مهم را تنها به مسئله حجاب می دانند و در اغتشاشات اخیر این اتفاق افتاد و به دنبال کنار زدن سایر ارزش های امر به معروف و نهی از منکر بودند و تنها به حجاب گره زدند.

وی مطرح کرد: هر جامعه ای که اصل امر به معروف و نهی از منکر در آن زنده باشد آن جامعه پویا و قطعا  در زمینه های مختلف از جمله صنعت خودرو سازی، نفت و گاز و...‌.رشد می کند و هر مسئله ای در جامعه اتفاق بیفتد چه افراد کوچک و چه بزرگ به دنبال حل آن مشکل می شوند.

,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه