اخبار داغ

رئیس اتحادیه نانوایان کرج:

عدم افزایش قیمت نان ۱۳۰۰ نانوایی کرج را گرفتار کرد/ آوار قطعی دستگاه‌های کارتخوان بر سر نانوایی ‌ها

عدم افزایش قیمت نان ۱۳۰۰ نانوایی کرج را گرفتار کرد/ آوار قطعی دستگاه‌های کارتخوان بر سر نانوایی ‌ها
حجت الله نصیری گفت: دولت قرار بود قیمت نان را افزایش دهد اما از اردیبهشت تا کنون نانوایی ها چشم انتظارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله نصیری رئیس اتحادیه نانوایان کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: یک هزار و ۳۰۰ نانوایی در کرج فعال هستند و تخلفاتی دارند اما نباید به همه تعمیم داد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
نصیری با اشاره به اینکه علی رغم افزایش مصرف نان، سهمیه آرد نانوایی های کرج بیشتر نشده است، افزود: در دستگاه های کارخوان برخی نان ها تعریف شده است. 
,
 
,
وی اظهار داشت: قیمت نان یک رو کنجد دار ۷۰۰ تومان و دو رو کنجد دار ۱۴۰۰ تومان اضافه می شود، حتی نرخ نایلون هم برای رفع ابهام در دستگاه تعریف شده است. 
,
 
,
نصیری تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی از نانوایی ها تخلف کرده و تعداد نان یا نایلون بیشتری را وارد دستگاه می کنند، نانوا به اتحادیه فراخوان می شود تا پاسخگو باشد. 
,
 
,
وی گفت: متاسفانه شرکت امیدپیک پشتیبانی لازم را از دستگاه های کارتخوان ندارد، حتی کاغذ رول نمی دهد و مردم هم به واسطه عدم دریافت رسید از نانوا شاکی می شوند.
,
 
,
نصیری افزود: شرکت مذکور از دادن دستگاه دوم به نانوایی ها امتناع می ورزد، قطع و وصلی دستگاه ها نانوایی ها را آزار می دهد و هر نانوایی یک دستگاه پز بیشتر ندارد. 
,
 
,
وی اظهار داشت: دستگاه های کارتخوان با گرما غیرفعال می شوند و نانوا به اجبار ۱۵ دقیقه آن را یخچال می گذارد تا مجددا آن را فعال کرده و به مردم ارائه خدمت کند.  
,
 
,
رئیس اتحادیه نانوایان کرج تصریح کرد: متاسفانه شرکت امید پیک که متولی آن بانک سپه است به مشکلات رسیدگی نمی کند و نانواها با دغدغه های فراوانی روبرو هستند. 
,
 
,
وی گفت: دولت قرار بود قیمت نان را افزایش دهد اما از اردیبهشت تا کنون نانوایی ها چشم انتظارند و مشکلات دستگاه های کارخوان هم بار مضاعفی روی دوش نانوا شده است. 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه