اخبار داغ

تنگ تر شدن عرصه بر عابران پیاده؛

پیاده روهای ایرانشهر در تسخیر همه، به جز عابران پیاده/ شهروندان: گناه ما چیست؟

پیاده روهای ایرانشهر در تسخیر همه، به جز عابران پیاده/ شهروندان: گناه ما چیست؟
سد معبر تردد عابرین را در پیاده روهای شهرستان ایرانشهر با مشکل مواجه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، هر روز که جمعیت دست فروشان در عابر پیاده روی در شهرستان ایرانشهر افزایش می یابد در حقیقت عرصه بر عابران پیاده تنگ‌تر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

در حقیقت هر روز هم بر تعداد متخلفان که به حریم پیاده‌رو تجاوز می‌کنند رو به افزایش است.

 در واقع پیاده رو ها در خیابان ها بهترین مکانی است که عابران پیاده می توانند با آرامش از آن تردد کنند اما دستفروشان آن ها را قرق کرده‌اند.

رد پای سد معبر در پیاده روها مشاهده می شود

در این راستا اربابی یکی از شهروندان ایرانشهری در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: سد معبر تردد عابرین را در پیاده روهای شهر ایرانشهر را با مشکل مواجه کرده است.

 وی افزود: اکثر خیابان های اصلی ایرانشهر چون بازار روز که مردم  برای خرید از شهرها و روستاهای دور و نزدیک به آنجا مراجعه می کنند و مکان پرددی بوده توسط دستفروشان کاملا محاصره شده است.

این شهروند ایرانشهری تصریح کرد: سد معبر در واقع یکی از  معضلات شهری بوده که علاوه بر ایجاد مزاحمت برای شهروندان، فرهنگ شهر نشینی را با جلوه ی نازیبا گونه در ایرانشهر نمایان کرده است.

 با سد معبران، تضییع کنندگان حقوق شهروندی برخورد قانونی می شود
  
در این راستا سعید دیده ور، شهردار ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: کسانی که حقوق شهروندی را نادیده می گیرند با آن‌ها طبق قانون برخورد می شود.

وی افرود: شهرداری ایرانشهر به دستفروشان مهلت مناسب جهت سازماندهی داده و سازمان دادن به این قشر در دستور کار بوده ضمن این که اخطار لازم به کسبه داده شده که نسبت به رعایت حریم پیاده رو اقدام کنند.

ای مقام مسئول تصریح کرد: برای اینکه شهری با سیمای مناسب داشته باشیم باید هر کدام در جایگاه خود در رعایت حقوق شهروندی عمل کنیم.

انتهای پیام/ 

,
,
,
,
, رد پای سد معبر در پیاده روها مشاهده می شود,
,
,
,
,
,
,
,
,  با سد معبران، تضییع کنندگان حقوق شهروندی برخورد قانونی می شود,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه