اخبار داغ

در آئین اختتامیه چهارمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان عنوان شد؛

برای تولید محتوا باید سهم قائل شویم/ تولید محتوا باید متناسب با سلایق مخاطب باشد

برای تولید محتوا باید سهم قائل شویم/ تولید محتوا باید متناسب با سلایق مخاطب باشد
حجت الاسلام جلالی با اشاره به اینکه هم اکنون توافقی شده که قیمت اینترنت کاهش پیدا کند و سرعت و پهنای باند را افزایش دهیم، گفت: برای تولید محتوا باید سهم قائل شویم؛ چرا که امروز فضای مجازی، به فضای واقعی تبدیل و با زندگی ما عجین شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ صبح امروز آئین اختتامیه چهارمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان با حضور سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان، احمدی مدیر مجتمع مس رفسنجان، احمد علیرمضانی مدیر کل صدا و سیما مرکز کرمان، حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، حسین ساجدی فر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، محمد پساوند فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان رفسنجان و جمعی از مسئولان و اعضای شرکت کننده در این رویداد در سرچشمه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,



حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی با بیان اینکه تاریخ ما به دو قسمت جاهلیت قدیم و جاهلیت مدرن تقسیم می شود، گفت: در دوران جاهلیت اول، دختران را زنده به گور می کردند و علم را به زنجیر و اسارت می کشیدند که در این جاهلیت، زن را انسان نمی دانستند و انسانیت زن را منکر بودند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز ما با جاهلیتی مواجه هستیم که در آن دختران را زنده به گور نمی کنند، اما زنانگی زن را منکر هستند و می گویند باید زنانگی زنان را از بین برد و رفتار آنها باید مردانه باشد، در این جاهلیت می گویند که زنان نباید فرزند آوری داشته باشند، تا دیده شوند.

وی ابراز کرد: در جاهلیت مدرن، پلیدترین و شنیع ترین همجنسگرایی، فانون شده است و ابزار جاهلیت مدرن رسانه است و امروز قدرت فضای مجازی، در اختیار جاهلیت مدرن قرار گرفته است و این جاهلیت غول رسانه ای دنیا را در اختیار دارد و فناوری اطلاعات را به دست گرفته است و قدرت دنیا در اختیار جاهلیت مدرن است و این مسئله خطرناکی است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروز تولید محتوا در حوزه دیجیتال مهم است، عنوان کرد: هشتاد و پنج درصد هزینه ای که وزارت ارتباطات در حوزه پهنای باند هزینه می کند در اختیار سه غول رسانه ای واتس آپ، اینستاگرام و تلگرام است.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به اینکه هم اکنون توافقی شده که قیمت اینترنت کاهش پیدا کند و سرعت و پهنای باند را افزایش دهیم، خاطر نشان کرد: برای تولید محتوا باید سهم قائل شویم؛ چرا که امروز فضای مجازی، به فضای واقعی تبدیل و با زندگی ما عجین شده است.

, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

تولید محتوا باید متناسب با سلایق مخاطب باشد

, تولید محتوا باید متناسب با سلایق مخاطب باشد,

ساجدی فر در این آئین با تأکید بر اینکه برای موفقیت در عرصه تولید محتوا باید استراتژی قوی تدوین و هدف گذاری کنیم، گفت: در این عرصه باید تمام ویژگی های خوب را بشناسیم و بر اساس آن تولید محتوایی را انجام دهیم که لحن و بیان مخاطب را داشته باشد و هر زمان که ذهن مخاطب درگیر شد، بدانید خوب شروع کرده ایم.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان ادامه داد: یادمان نرود موجودی گزینش گر است و بر اساس نیاز انتخاب می کند و بر همین اساس باید همزمان برای رسیدن به قله مطلوب انقلاب اسلامی از راه های مختلف، متناسب با مخاطب و بر اساس دیدگاه جامعه حرکت کنیم و این نکته ای است که در کشور سال ها از آن غافل شده ایم که باید تولید محتوا متناسب با سلایق و علایق مختلف انجام شود.

وی عنوان کرد: آنچه که ما باید در عرصه تولید محتوا دیجیتال برای فعالیت این عرصه انجام دهیم، این است که این عرصه به اینترنت پر سرعت نیاز دارد که به زودی در قالب فیبر در سطح 68 شهر کرمان پروژه  fttx را انجام خواهیم داد که این پروژه اینترنت سرعت بالایی را برای استان ایجاد می کند.

ساجدی فر خاطر نشان کرد: برای انجام پردازش تولید محتوا دیجیتال نیاز به دیتا سنتر خوب و قوی داریم که ما در مقیاس کوچک کاری را در این زمینه در نظر گرفته ایم اما نیازمند است که در سطح استان و شرکت های بزرگ استان ورود و کمک کنند.

,
,
,
,
,
,
,

, ,

به دنبال راه اندازی نهضت تولید محتوای فاخر و انقلابی هستیم/ کرمان پایتخت انیمیشن سازی ایران است

, به دنبال راه اندازی نهضت تولید محتوای فاخر و انقلابی هستیم/ کرمان پایتخت انیمیشن سازی ایران است, به دنبال راه اندازی نهضت تولید محتوای فاخر و انقلابی هستیم/ کرمان پایتخت انیمیشن سازی ایران است,

حسین باقری معاونت فضای مجازی در سپاه ثارالله کرمان گفت: در جنگ ترکیبی دشمن رویدادی که 48 ساعت برگزار کردیم و جمعی که از هنرمندان استان بوده و مجاهدانه در این رویداد حضور پیدا کردند که همه از نخبگان استان هستند و از نظر ما همه قابل تقدیر هستند اما به رسم همه جشنواره ها به تعدادی بر اساس رتبه بندی جوایزی اهداء خواهد شد.
 
وی ادامه داد: یکی از شاه کلید مهم مقابله با این جنگ و عملیات روانی دشمن،  نهضت تولید محتوای فاخر و اثر گذار است، که عبارتست از محتوای غنی اسلامی و انقلابی در قالب هنر به جامعه عرضه شود، در واقع پیام بزرگه رویداد امروز است چرا می گوییم نهضت برای ااینکه همانطور که دشمن شبانه روز در حال کار است و شبانه روز بر علیه انقلاب اقدام انجام می دهد، ما هم باید د راین مسیر همان اندازه باید مسیر پشتیبانی را فراهم کنید و نهضت تولید محتوا را راه اندازی کنیم.
 
باقری اذعان کرد: برای رسیدن به این نهضت تولید محتوا بسیج به صورت نمادین ورود کرده اسست تا هم از تولید محتوا و هم از انتشار محتوای تولید شده حمایت می کند، بنابر این رویداد امروز که یک رزمایش کشوری نیز هست به صورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است و کرمان به عنوان نقطه اغازین این رزمایش کلید این رویداد را فشرد.

وی با بیان اینکه دبیر کشوری این رویداد در مراسم افتتاحیه استان کرمان را پایتخت تولید محتوا در عرصه انیمیشن سازی نام برده است، گفت: این رویداد از استان کرمان کلید خورد در وافع این رویداد  نماد حضور و اتحاد تولید محتوای افسران جنگ نرم استان در جبهه تلید محتواست .
 
معاونت فضای مجازی در سپاه ثارالله کرمان گفت: افسران جنگ نرم ما در کرمان قاطبه آنها انقلابی است که همین شرکت کنندگان در این رویداد هستند و 26 تیم در قالب 114 نفر حضور پیدا کردند و دراین رزمگاه طی 48 ساعت د راین رزمگاه به رقابت پرداختند و در نهایت 12 تیم حایز کسب تندیس جشنواره خواهند شد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: بخش مردمی جدیدی هم به این رویداد اضافه شد که  700 اثر به دبیر خانه این جشنواره ارسال شده است که  14 اثر آن شایسته تقدیر خواهند شد و  از این تعداد 3 اثر به جشنواره کشوری در آذر ماه راه خواهند یافت.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

بستر باید برای رشد تولید محتوا و مهندسی انتشار  فراهم شود/ تا یک سال آینده درب خانه ها یک فیبر نوری خواهیم رساند

, بستر باید برای رشد تولید محتوا و مهندسی انتشار  فراهم شود/ تا یک سال آینده درب خانه ها یک فیبر نوری خواهیم رساند, بستر باید برای رشد تولید محتوا و مهندسی انتشار  فراهم شود/ تا یک سال آینده درب خانه ها یک فیبر نوری خواهیم رساند,

رحمان جلالی  معاون امنیتی، اجتماعی و سیاسی استاندار کرمان در آیین اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: ما در حوزه راهبردی فضا ی مجازی دو دیدار محضر رهبر انقلاب به صورت خصوصی شرف یاب شدیم که اولین آن در سال 90 بود.

وی ادامه داد:  رهبر انقلاب به میهمانان گفت؛ خوشحال شدیم که بالاخره کسی در حوزه فضای مجازی ورود کرد.
 
جلالی ادامه داد: به سپاه ثارالله کرمان باید تبریک گفت؛ که  باید جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را شکل بدهدف ما در حوزه فضای مجازی و سواد رسانه ای نوین از واژه لجمن یا لبه جلوبه منطقه نبرد استفاده می کنیم،  که در منازعات نرم و سخت از آن یاد می کنیم که در این جا همین حوزه تولید محتواست.

معاون امنیتی، اجتماعی و سیاسی به منویات رهبر انقلاب در دومین دیدار اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری  دو عنصر مهم تولید عالمانه و مبتکرانه محتوا را عوامل اصلی موفقیت در این جنگ رسانه ای عنوان کرد.
 
رحمان جلالی تاکید کرد : که رهبر انقلاب بارها تاکید کردند که قتلگاه نوجوانان و جوانان ما فضای مجازی است که غفلت از سخنان رهبری امروزدر اتفاقات اخیرکه کف خیابان در حال رخ دادن است مشهود است و این همان عدم توجه به صحبت های رهبری بوده است.
 
 وی به گزارشات ایران شناسی امریکایی ها در مقابله با نظام جمهوری اسلامی که منتشر شده است در وب سایت های خبری خودشان گفت: انان قدرت نظام جمهوری اسلامی را در 5 لایه نام برده اند.

جلالی با بیان اینکه ترامپ به کارگزاران خودش ابلاغ کرده بود که برای از بین بردن این نظام باید این5 لایه را در دست بگیرید که اولین لایه آن دست یابی به قدرت هسته ای ایران است.

معاون امنیتی و سیاسی استاندار کرمان اذعان کرد: امریکایی ها می خواهند همانگونه که در پرونده هسته ایی ما را پای میز مذاکره کشاندند، بالستیک  ها را نیز به مذاکره بگذارند تا  قدرت هوا فضای جمهوری اسلامی ایران  را تسخیر کنند.

جلالی سومین لایه را مهار قدرت دریایی ایران عنوان کرد و گفت: امریکایی ها مدعین که ایران انها را در خلیج فارس تحقیر کرده و سبب زانو زدن ژنرال هایش در مقابل ایرانی ها شد.
 
وی تاکید کرد: امریکایی ها اذعان کرده اند که  ایرانی ها استاد عملیات روانی و اطلاعاتی هستند، پس باید نبردی برای تسخیر قلب های آنان آغاز کنیم زیراجمهوری اسلامی چیزی به اسم ارتش سایبری ندارد، اما کنشگر و اینفلوئنسر دارد، بنابراین شناسایی و حذف  از شبکه های اجتماعی جهان برای این قشر استراتژی دشمن است.
 
معاون امنیتی اجتماعی و سیاسی استانداریی کرمان گفت:وقتی از شما که هر کدام یک کنشر هستید به اندازه یک موشک، نیروی دریای و قدرت هوا وفضا برای امریکا می ارزید، پس باید قدر خودتان را بدانید
 
جلالی ادامه داد: تولید کنندگان محتوا در این رویداد به ندای اقا لبیک گفتید تا با تولید محتوا و در قصه ای که دشمن برای شما برنامه ریزی کرده است، انها را خلع سلاح کنید.

وی ادامه داد: عملیات رسانه ای ابعادی در چند بخش رصد، سیاست گذاری تولید، محتوا، انتشار و فید بک و بازخورد قابلیت اجرایی دارد اما باید برای انتشار به سمت مهندسی انتشار حرکت کنیم.
 
معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: امروز بستر تولید محتوا در موضع انتشار محدود به خودمان شده که ما از ان به نام  فیلترینگ حبابی یاد می کنیم بنابراین باید مهندسی انتشار جایگزین شود تا بدانیم برای چه مخاطبی، چه محتوایی باید تولید کنیم.
 
وی به حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: سه تحلیل در حال شکل گیری است، اولین تحلیل تهدیدانگارانه با این جمله  که کار نظام تمام است، بود البته خواصی هم بودند که  زود وارد موضع گیری شدند، تحلیل دوم خوشبینانه  بود، اما تحلیل درست را رهبری بر مبنای واقع بینانه بود ، پیام اقا این بود که در میدان امروز حاضران یا خائن یا غافل و یا جاهل هستند، که خائنین توسط نیروی انتظامی وقوه قضائیه .. باید مورد پیگیری قرار بگیرند.

جلالی ادامه داد: دشمن حیله و مکر اتاق جنگش را روی کیس مهسا امینی که کرد،  قومیت محور، سنی مذهب با جنسیت  زنانه بود و ... را سوار کرد.
 
معاون امنیتی، اجتماعی و سیاسی استانداری کرمان، اذعان کرد: رهبرانقلاب بارها عنوان کردند که  اتش به اختیار جهاد تبیین را اجرا کنید زیرا اتش بع اختیار بودند عملا قانونی و ابلاغی نیست.
 
جلالی در پایان خاطر نشان کرد: امروز افسران جهاد تبین تولید محتوا با نگاهی به مهندسی انتشار باید تولیدات خود را صورت دهند زیرا  ما در مجموعه دولت جدید تمام موانع را برای اینترنت امن ارزان و سریع اجرا می کنیم زیرا به دنبال اینترنت سریع امن و سالم نه اینترنت دلالی هستیم که شعاری نیست و انشاءالله در کمتر از یک سال فیبر نوری را درب هر خانه ای خواهیم رساند.
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه