اخبار داغ

آنچه در خطبه‌های نماز جمعه کهگیلویه‌وبویراحمد مطرح شد؛

آتش زدن خودروی شخص عادی جامعه و تهدید به بسته مغازه‌ها تآمین منافع آمریکا است

آتش زدن خودروی شخص عادی جامعه و تهدید به بسته مغازه‌ها تآمین منافع آمریکا است
نماز عبادی سیاسی جمعه در شهر های مختلف استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور نمازگزاران برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس نماز عبادی سیاسی جمعه در شهر های مختلف استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور نمازگزاران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,  نماز عبادی سیاسی جمعه در شهر های مختلف استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور نمازگزاران برگزار شد.,

آتش زدن خودروی شخص عادی جامعه و تهدید به بسته مغازه‌ها تآمین منافع آمریکا است

, آتش زدن خودروی شخص عادی جامعه و تهدید به بسته مغازه‌ها تآمین منافع آمریکا است,

یاسوج:

, یاسوج,

امام جمعه شهر یاسوج در خطبه اول نماز این شهر با دعوت نماز گزاران به تقوای الهی گفت: انسان های مومن نباید از گام های شیطان پیروی زیرا شیطان او را به سوی پلیدی ها هدایت می کند، امروز مصادیق شیاطین انسی و جنی آمریکا که ابزار ظلم و ستم و همچنین غارت گری را ترویج می کنند.

, امام جمعه شهر یاسوج در خطبه اول نماز این شهر با دعوت نماز گزاران به تقوای الهی گفت: انسان های مومن نباید از گام های شیطان پیروی زیرا شیطان او را به سوی پلیدی ها هدایت می کند، امروز مصادیق شیاطین انسی و جنی آمریکا که ابزار ظلم و ستم و همچنین غارت گری را ترویج می کنند.,

آیت الله حسینی با بیان اینکه جایگاه جهنم در ابدیت به فرعون‌ها تعلق می گیرد، گفت: امروز بی حجابی و بی دینی سبب گمراهی دیگران و سوق به سمت گناهان و جهنم می شوند. 

, آیت الله حسینی با بیان اینکه جایگاه جهنم در ابدیت به فرعون‌ها تعلق می گیرد، گفت: امروز بی حجابی و بی دینی سبب گمراهی دیگران و سوق به سمت گناهان و جهنم می شوند. ,

وی با بیان اینکه خداوند متعال ابزارهای هدایت را در اختیار ما قرار داده است، ادامه داد: راه سعادت و خوشبختی برای انسان های مشخص شده است و کسانی که بخواهند به سوی بهشت رهسپار می شوند در راه خدا گام‌ برمی دارند و از طرفی خداوند متعال اجباری در انتخاب انسان قرار داده است.

, وی با بیان اینکه خداوند متعال ابزارهای هدایت را در اختیار ما قرار داده است، ادامه داد: راه سعادت و خوشبختی برای انسان های مشخص شده است و کسانی که بخواهند به سوی بهشت رهسپار می شوند در راه خدا گام‌ برمی دارند و از طرفی خداوند متعال اجباری در انتخاب انسان قرار داده است.,

آیت الله حسینی در خطبه دوم نماز جمعه شهر یاسوج با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و با اشاره به فرا رسیدن روز تشکیل انقلاب فرهنگی به فرمان امام (ره) اشاره کرد و گفت: انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود و هست، فرهنگ اگر متعالی و اهل بیتی شد همه نیازمندی های انسان رشد خواهد کرد و اگر باورهای ما دچار انحطاط شد باید منتظر سختی های فراوانی در عرصه های دیگران هم باشیم.

, آیت الله حسینی در خطبه دوم نماز جمعه شهر یاسوج با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و با اشاره به فرا رسیدن روز تشکیل انقلاب فرهنگی به فرمان امام (ره) اشاره کرد و گفت: انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود و هست، فرهنگ اگر متعالی و اهل بیتی شد همه نیازمندی های انسان رشد خواهد کرد و اگر باورهای ما دچار انحطاط شد باید منتظر سختی های فراوانی در عرصه های دیگران هم باشیم.,

 امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی مشخص است، گفت: امروز جبهه استکبار و دشمنان انقلاب با رفتارهای خود مشخص هستند. 

,  امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی مشخص است، گفت: امروز جبهه استکبار و دشمنان انقلاب با رفتارهای خود مشخص هستند. ,

وی به رعایت مصرف و الگوی مصرف انرژی و برق و گاز اشاره کرد و گفت: در خانه با مصرف درست برق و همچین با پوشیدن لباس های گرم از مصرف بیش از حد گاز باید جلوگیری کرد.

, وی به رعایت مصرف و الگوی مصرف انرژی و برق و گاز اشاره کرد و گفت: در خانه با مصرف درست برق و همچین با پوشیدن لباس های گرم از مصرف بیش از حد گاز باید جلوگیری کرد.,

آیت الله حسینی به رعایت الگوی مصرف در آب اشاره کرد و ادامه داد: در سالیان اخیر بارش های باران کمتر شده است و خشکسالی ها افزایش پیدا کرده و جمعیت بیشتر شده است و باید مصرف درست داشت. 

, آیت الله حسینی به رعایت الگوی مصرف در آب اشاره کرد و ادامه داد: در سالیان اخیر بارش های باران کمتر شده است و خشکسالی ها افزایش پیدا کرده و جمعیت بیشتر شده است و باید مصرف درست داشت. ,

وی به ظرفیت های عراق برای رشد و توسعه اشاره کرد و گفت: با وجود همه ظرفیت ها در این کشور اما با تحریک جبهه استکبار صدام به انقلاب اسلامی حمله کردن و سرانجام توسط خود آنها یعنی آمریکایی ها دستگیر شد. 

, وی به ظرفیت های عراق برای رشد و توسعه اشاره کرد و گفت: با وجود همه ظرفیت ها در این کشور اما با تحریک جبهه استکبار صدام به انقلاب اسلامی حمله کردن و سرانجام توسط خود آنها یعنی آمریکایی ها دستگیر شد. ,

نمانیده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به حمله صدام به کشور کویت اشاره کرد و افزود: صدام بعثی با خوی جنگ طلبی خود به کشورهای دیگر حمله می کرد. 

, نمانیده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به حمله صدام به کشور کویت اشاره کرد و افزود: صدام بعثی با خوی جنگ طلبی خود به کشورهای دیگر حمله می کرد. ,

آیت الله حسینی به حمله داعش به رهبری آل سعود و حمایت آمریکا پرداخت و گفت: کشورهای منطقه از گذشته تا امروز به وسیله حمله آمریکا و داعش مورد تاخت و تاز قرار گرفتند.

, آیت الله حسینی به حمله داعش به رهبری آل سعود و حمایت آمریکا پرداخت و گفت: کشورهای منطقه از گذشته تا امروز به وسیله حمله آمریکا و داعش مورد تاخت و تاز قرار گرفتند.,

آیت الله حسینی به ادعاهای حقوق بشری آمریکا پرداخت و گفت: در جنگ جهانی دوم ۷۵ میلیون انسان توسط آمریکا ها کشته شد، در همان جنگ نیمی از مردم ایران توسط انگلیسی ها کشته شد.

, آیت الله حسینی به ادعاهای حقوق بشری آمریکا پرداخت و گفت: در جنگ جهانی دوم ۷۵ میلیون انسان توسط آمریکا ها کشته شد، در همان جنگ نیمی از مردم ایران توسط انگلیسی ها کشته شد.,

وی افزود: امروز افرادی را تحریک کردن تا بنام آزادی خودروی یک شخص و فرد عادی جامعه را به آتش کشیدند و برخی اصناف و بازاری ها از ترس و تهدید اغتشاش گران کسب و کار خود را تعطیل کنند.

, وی افزود: امروز افرادی را تحریک کردن تا بنام آزادی خودروی یک شخص و فرد عادی جامعه را به آتش کشیدند و برخی اصناف و بازاری ها از ترس و تهدید اغتشاش گران کسب و کار خود را تعطیل کنند.,

آیت الله حسینی گفت: کسانی که در برابر جمهوری اسلامی ایستادگی می کند و عوامل خود را به اغتشاش و جنگ و آشوب داخلی حمایت می کند آزادی نام ندارد بلکه هدف آنها تامین منافع آمریکا و استکبار است. 

, آیت الله حسینی گفت: کسانی که در برابر جمهوری اسلامی ایستادگی می کند و عوامل خود را به اغتشاش و جنگ و آشوب داخلی حمایت می کند آزادی نام ندارد بلکه هدف آنها تامین منافع آمریکا و استکبار است. ,

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه برخی به بهانه آزادی کار و هدف انگلیس و آمریکا را انجام می دهند، گفت: اگر‌ این افراد به دنبال منافع انقلاب اسلامی هستند چرا با بستن نقاب به بازاریان حمله می کنند، خودروها را به آتش می کشند اما اقدامات آنها نشان می دهد به دنبال تضعیف انقلاب و ولایت و دین هستند.

, نماینده ولی فقیه با بیان اینکه برخی به بهانه آزادی کار و هدف انگلیس و آمریکا را انجام می دهند، گفت: اگر‌ این افراد به دنبال منافع انقلاب اسلامی هستند چرا با بستن نقاب به بازاریان حمله می کنند، خودروها را به آتش می کشند اما اقدامات آنها نشان می دهد به دنبال تضعیف انقلاب و ولایت و دین هستند.,

لنده:

, لنده,
برخورد قاطع با اغتشاشگران یک مطالبه عمومی است
, برخورد قاطع با اغتشاشگران یک مطالبه عمومی است, برخورد قاطع با اغتشاشگران یک مطالبه عمومی است,
 
,
امام جمعه لنده در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: فعالیت خوب شهرداری و شورای اسلامی در آسفالت خیابان ها و کوچه ها جای تقدیر دارد و حقیقتا مردم در شهرک ها در شرایط سختی بودند که با همکاری خوب بنیادعلوی، فرمانداری صورت گرفت. 
,
 
,
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت:سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد. 
,
 
,
وی گفت: امروز جامعه ما نیازمند به عمارهااست چرا که روشنگری برای جامعه یک نیاز است. 
,
 
,
امام جمعه لنده تصریح کرد: انتظار داریم در برخورد با جرائم و اغتشاشگران برخورد قاطع صورت گیرد چرا که این مطالبه روز افزون مردم است. 
,
 
,
وی تاکیدکرد: راه اندازی جنگ ترکیبی دشمن در چند ماه گذشته و بسیج همه امکانات اعم از فضای مجازی، فضای حقیقی، اعمال تحریم ها و صدور بیانیه برعلیه ایران صادر کردند. 
,
 
,
 
,
محمودی اصل گفت: سازمان اطلاعات بیش از ۴٧کشور و سرویس های جاسوسی بیش از ١٢کشور در کف میدان بودند تا این نظام را زمین بزنند و بیش از ٣٠٠شبکه ماهواره ای در حال تبلیغ بر علیه انقلاب هستند. 
,
 
,
وی گفت:  وظیفه ما داشتن نگاه بصیریت مندانه و ترکیبی برای شناخت دشمنان است. 
,
 
,
امام جمعه لنده گفت: دفاع همه جانبه از اصول و ارزش های انقلاب از سوی مردم باعث شد تا کنون تمامی توطئه های دشمنان را خنثی کنند. 
,
 
,
وی گفت: سلبریتی ها با گرفتن پول و برخی هنرمندان با حضو میدانی در اغتشاشات چهره خود را عیان کردند و همراه با توطئه های دشمنان هستند.
,
 
,
محمودی اصل تاکید کرد: اغتشاشگران به دنبال راه اندازی و تغیر سبک زندگی ایرانی و اسلامی همانند سبک زندگی غربی ها با بی بندوباری آن در جامعه هستند. 
,
 
,
وی گفت: دشمنان همواره به دنبال ایجاد آشوب در کشور بودند و در این راه تا کنون با ترسیم فتنه های گوناگون به دنبال براندازی هستند ولی غافل از اینکه همه ملت ما بیدارند. 
,
 
,
امام جمعه لنده گفت: فعالیت خوب شهرداری و شورای اسلامی در آسفالت خیابان ها و کوچه ها جای تقدیر دارد و حقیقتا مردم در شهرک ها در شرایط سختی بودند که با همکاری خوب بنیادعلوی و فرمانداری صورت گرفت.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه