مساوی یک نیمه ای ایران مقابل آرژانتین در جام جهانی
تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران در نیمه اول دیدار مقابل آرژانتین به تساوی رسید.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناتیم ملی زیر 17 سال ایران در اولین دیدار مرحله گروهی از ساعت 19 و 30 دقیقه در ورزشگاه الراشد دبی به مصاف آرژانتین رفت.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, تیم ملی زیر 17 سال ایران در اولین دیدار مرحله گروهی از ساعت 19 و 30 دقیقه در ورزشگاه الراشد دبی به مصاف آرژانتین رفت.,
شاگردان علی دوستی بازی را بسیار قدرتمند شروع کردند و در همان دقیقه اول با شوت سرکش مصطفی هاشمی از پشت محوطه جریمه دروازه حریف خود را باز کردند.
,
در ادامه ایران چند موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کرد اما نتوانست از آنها بهره ببرد تا اینکه روی یک غافلگیری در دقیقه 15 توسط سباستین دریوسی دروازه ایران باز شد.
,
در ادامه بازی شوت علی حظامی در دقیقه 25 به تیر دروازه آرژانتین اصابت کرد.
,
در نهایت این بازی در پایان نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه