پایان قهر رسول خادم با ساختمان فدراسیون کشتی!
رسول خادم که در زمان مدیریت فنی کشتی، حاضر به حضور در محل فدراسیون نبود، بعد از گرفتن حکم سرپرستی، صبح امروز جزو اولین کسانی بود که وارد ساختمان ورزنده شد.[
به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا پیش از این رسول خادم با وجودی که حاضر به همکاری با حجتالله خطیب شده بود و به نوعی مرد شماره یک فدراسیون به شمار میرفت، اما به دلائلی حتی برای جلسه با مدیریت حاضر به حضور در ساختمان ورزنده نبود و جلسات را نیز در خانه کشتی برگزار میکرد.
او که عصر روز گذشته از سیدرضا صالحی امیری وزیر ورزش و جوانان حکم سرپرستی فدراسیون کشتی را دریافت کرد، امروز پیش از ساعت ۷:۳۰ صبح در ساختمان ورزنده حاضر شد تا به رتق و فتق امور بپردازد.
انتهای پیام/
,
]
ارسال دیدگاه