اخبار داغ

آصفری در گفتگو با دانا:

بودجه ۱۴۰۲ را بهتر از این نمی شد نوشت/ هر کسی جای دولت بود همین بودجه را تقدیم مجلس می کرد

بودجه ۱۴۰۲ را بهتر از این نمی شد نوشت/ هر کسی جای دولت بود همین بودجه را تقدیم مجلس می کرد
نماینده مجلس گفت: بودجه ۱۴۰۲ را بهتر از این نمی شد نوشت، با توجه به مسائل و درآمدهایی که کشور دارد هر کسی جای دولت بود همین بودجه را تقدیم مجلس می کرد.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با بیان اینکه بودجه ۱۴۰۲ را بهتر از این نمی شد نوشت، گفت: با توجه به مسایل و درآمدهایی که کشور دارد هر کسی جای دولت بود همین بودجه را تعیین و تقدیم مجلس می کرد.

نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ادامه افزود: باید به اندازه منابع، مصارف را در نظر گرفت تا از تراز عملیاتی شدن خیلی فاصله زیاد نداشته باشد.

وی با اشاره با اینکه در حوزه حقوق و دستمزد اقدام جدی صورت نگرفته است، اظهار داشت: با توجه به شرایط تورمی که در جامعه است باید نسبت به حقوق کارگران و کارمندان توجه ویژه تری صورت می گرفت. همچنین در حوزه بازنشستگان توجه زیادی صورت نگرفته است که ما علاقمند بودیم که با توجه به تورم افزایش چشمگیری پیدا می کرد.

آصفری بیان کرد:‌ باید نسبت به فراریان مالیاتی برای محقق شدن تمام بودجه اقدام جدی صورت گیرد. همچنین هزینه های شفافیت در بعضی از حوزه ها متاسفانه وجود ندارد که امیدواریم رفع شود.

 نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در کل  بودجه ۱۴۰۲ ایرادات و حسن هایی دارد که حسن های آن به ایرادات آن برتری دارد.

گفتنی است؛ در جلسه علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش کمیسیون‌های برنامه و بودجه و تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲، رئیس جمهور به دفاع از کلیات لایحه ۱۴۰۲ بودجه پرداخت و در ادامه مخالفان و موافقان کلیات لایحه بودجه به طرح دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و در نهایت کلیات این لایحه با ۱۶۹ رای موافق، ۵۴ رای مخالف و ۷ رای ممتنع، از مجموع ۲۳۵ نماینده حاضر در صحن به تصویب رسید.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه