اخبار داغ

ملی‌پوش پاراکانو از برنامه هایش می گوید

سلطانی: مهمترین رویداد پاراکانو بازیهای آسیایی است/ سنا تاکتیک ما را اصلاح کرد

 سلطانی: مهمترین رویداد پاراکانو بازیهای آسیایی است/ سنا تاکتیک ما را اصلاح کرد
بانوی قهرمان پاراکانو آسیا با اشاره به رقابت‌های مهم پیش‌رو گفت: سال سخت و پر مسابقه‌ای را در پیش داریم اما با انگیزه به همراه همه تیم برای کسب موفقیت‌های بزرگ تمرین می‌کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی رویا سلطانی همدلی همه اعضای کادر فنی و ورزشکاران تیم پاراکانو را عامل اصلی پیشرفت این تیم دانست و اظهار کرد: خوشبختانه در تیم پاراکانو شاهد یکدلی در همه اعضا هستیم و هر چند در برخی مواد رقابت داریم اما همه در کنار هم برای موفقیت تلاش می‌کنیم.
وی با اشاره به حضور پدرو سنا در ایران و نقش او در موفقیت‌های پاراکانو بیان کرد: با آمدن پدرو و تلاش کادر فنی، شرایط بهتری برای تیم رقم خورد و هم از نظر فنی و هم از نظر روحی کل تیم پخته‌تر شد.
سلطانی ادامه داد: پدرو یک روند اصلاح تکنیک در ما ایجاد کرد که به نظرم در راندمان کارم بسیار دارای اهمیت است.
ملی‌پوش پاراکانو درباره تمرینات فعلی تیم گفت: در حال حاضر تمرینات در فاز استقامتی است و با نزدیک شدن به زمان قهرمانی آسیا به سمت تمرینات سرعتی پیش می‌رویم.
وی با اشاره به مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۲ اظهار کرد: اوایل امسال در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کردم که نتیجه‌ خوبی هم گرفتم و امیدوارم در مسابقات آتی هم بتوانم نتیجه‌ی مطلوبی بگیرم.
سلطانی با بیان اینکه «مسابقاتِ مهمی پیش رو داریم» ادامه داد: سال ۲۰۲۳ سال بسیار مهمی برای ما است و رقابت‌های تعیین‌کننده‌ای پیش‌رو داریم که نزدیک‌ترین آن قهرمانی آسیا ازبکستان، مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک و مهم‌ترین رویداد که تمرینات خود را مستمر با آن هدف پیگیری می‌کنیم بازی‌های پارآسیایی هانگژو است.
وی درباره اردوی پیش‌روی تیم ملی گفت: از شروع اردوی جدید کمپ تیم ملی به بوشهر انتقال پیدا می‌کند که به نظرم در فصل سرما گزینه‌ی مناسبی برای پیگیری تمرینات است.
ورزشکار کلاس KL2 بانوان درباره حمایت‌ها از تیم پاراکانو بیان کرد: خوشبختانه در فدراسیون نگاه و دید مثبتی نسبت به پاراکانو وجود دارد که در کنار کمیته ملی پارالمپیک در هر شرایطی کمک حال ورزشکاران بوده و در حد امکان مشکلات را پیگیری می‌کنند.
سلطانی در پایان با اشاره به حضور محسن میلاد در کادر فنی تیم پاراکانو بیان کرد: حضور آقای میلاد اتفاق بسیار ارزشمندی برای ما است و امیدوار هستیم بیشتر از گذشته از تجربه ایشان استفاده کنیم. باید اشاره‌ای هم به حمایت مسئولان فدراسیون قایقرانی از تیم پارا داشته باشم که همیشه قوت قلب برای من و هم تیمی‌هایم بوده‌اند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه