اخبار داغ

استقلال اصلاً بالانس نیست؛

فتح‌الله‌زاده: به رضایی ۳۰ میلیارد پیشنهاد دادند/ آقای آجورلو؛ دوران بزن و در رو تمام شده!

فتح‌الله‌زاده: به رضایی ۳۰ میلیارد پیشنهاد دادند/ آقای آجورلو؛ دوران بزن و در رو تمام شده!
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مصطفی آجورلو می‌گوید تیم را برای ۵ سال بسته اما اصلا تیم بالانس نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات مصطفی آجورلو اظهار داشت: اینکه کسی هر حرفی بزند و برای شنیدن پاسخ نماند و فرار کند توهین به مردم و هواداران است. او چندین دروغ گفت و رفت و وقتی فرصت صحبت رو در رو نباشد، نمی‌توان حرف‌ها را حقیقت سنجی کرد. من کدهایی می‌گویم که قابل حقیقت سنجی است؛ او گفت که تمام قسط های بانکی را پرداخت کرده پس‌ این سه قسطی که بانک شهر از ما کم کرده، چه دلیلی دارد؟ 

وی در ادامه بیان داشت: مگر من چند ماه است که به باشگاه آمدم و حالا ۳ قسط ۸ میلیاردی از ما کم شده؟ بانک برای ما نامه داده که قسط ها پرداخت نشده و از ما کم کرده و مدارک این صحبت‌ها نیز آماده انتشار است. من دعوت می‌کنم که بیایید و کمپ استقلال را بازدید کنید. آجورلو گفته که‌ همه بدهی‌ها را داده ولی از کدام منبع؟ بخشی را با پول مردم که از بورس ۴۰۰میلیارد دریافت شده، پرداخت کردند و بخشی را نیز با ۱۵۰ میلیارد وام بانک شهر که قسط های آن را من می‌دهم. 

فتح‌الله‌زاده پیرامون پرداخت بدهی‌های باشگاه عنوان داشت: درست است که باید خرج کنیم اما در صورتی که داشته باشیم. اگر آن زمان پول داشتند، چرا پول میلیچ و قراردادهای ازقبل مانده را ندادند که پنجره‌ ما بسته نشود. ما بعد او چه وصولی داشتیم که‌ او حالا مدعی شده مالیات را ما درست کردیم. پس چرا او ادعای مدیریت و کم کردن بدهی مالیاتی دارد؟ من ۲ هفته قبل از معارفه‌ام به او اطلاع دادم و او می‌دانست قرار است چه اتفاقی بیافتد. کودتایی در خصوص جابجایی مدیریت باشگاه استقلال در کار نبوده است و من او را در جریان گذاشته بودم. 

او در رابطه با تعهدات ایجاد شده گفت: اگر او ۱۰۰۰ میلیارد آورده بود، پس چرا من الان اینقدر بدهی دارم؟ من به دنبال مناظره رو در رو هستم تا حقیقت را همه بفهمند. او تعهد ایجاد کرده و حالا ما باید جوابگو باشیم. البته هواداران باید امیدوار باشند زیرا ما پنجره را باز کردیم و آرامش را به تیم بازگرداندیم. اگر کسی می‌خواست کمپ بزند، چرا سند آن زمین را ندارد؟ او هیچ مشکلی را نمی‌پذیرد و حالا ما در این فصل تنها پاسخ‌گوی بدهی‌ها و تعهدهای او هستیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح داشت: تیم رقیب پولی که از تبلیغات محیطی گرفته را در بانک گذاشته و هر ماه بابت آن سود می گیرد اما من هر ماه قسط پرداخت می‌کنم. ما حق نداریم پول مردم را اینطور حرام کنیم و از بین ببریم.

وی در مورد خروج سیاوش یزدانی از لیست از طرف باشگاه اذعان داشت: آجورلو می‌گوید تیم را برای ۵ سال بسته اما اصلا تیم بالانس نیست. من به سیاوش گفتم شما با ما مشکل ندارید اما مربی با شما کنار نیامده است و حالا بیا به ما کمک کن اما به هر دلیلی نیامد. منتظر یک راه قانونی هستیم که بازیکن بیاوریم باید ساپینتو بررسی کند و انتخابش را انجام دهد.

او در ادامه این بحث ابراز داشت: وقتی به ساپینتو گفتم کدام بازیکنان را می‌خواهید، پاسخ داد که همه را می‌خواهد اما به هر حال الان به دنبال آن هستیم که با خروج ۲ بازیکن تیم را بالانس کنیم که همین جا به جایی یزدانی هم خیلی به ما کمک می‌کند و گزینه خارجی در نظر داریم. برای مثال یک هافبک معرفی کردم که ۱۵ گل زده.

مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد کاوه رضایی هم گفت: آجورلو یک قرار داد با او بست که ۳۰ میلیارد به او پیشنهاد کرده و اختلافاتی با هم داریم. او در لیست ما نیست و با تراکتور قرارداد یک ساله دارد اما اگر مدعی هستند که بازیکن ماست، او را بدهند. فردا تکلیف قرارداد رضایی نیز در کمیته انضباطی مشخص می‌شود و امیدواریم به کل این مشکل که خیلی پیچیده شده است، حل شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه