اخبار داغ

توضیحات نوجوان ملی پوش وزنه برداری زنان درباره حواشی اخیر؛

غزاله حسینی: افرادی از فدراسیون قبلی تماس می گرفتند/ تحت تاثیر آنها قرار گرفته بودم

غزاله حسینی: افرادی از فدراسیون قبلی تماس می گرفتند/ تحت تاثیر آنها قرار گرفته بودم
نوجوان ملی پوش وزنه برداری زنان درباره مصاحبه های اخیر خود توضیح داد و گفت: افرادی از فدراسیون قبلی تماس می گرفتند و ما را تحریک می کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غزاله حسینی نوجوان ملی پوش وزنه برداری زنان از خراسان رضوی درباره حواشی اخیر که بوجود آمده، اظهار داشت: با مدیر تیم های ملی تماس گرفتم و به خاطر مصاحبه ای که کرده بودم عذرخواهی کردم.

حسینی با اشاره به مصاحبه اخیر خود که گلایه هایی از کادر فنی تیم ملی زنان مطرح کرده بود، درباره علت اظهارات خود توضیح داد: ما از اردوی کلمبیا پیش از مسابقات قهرمانی جهان که برگشتیم، از بیرون تماس های زیادی توسط افرادی از فدراسیون قبلی داشتیم که می گفتند اسم شما در لیست قونیه برای مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی بوده و حق شما را پایمال کرده اند. مربی سابق تیم می گفتند که فدراسیون قبلی برمی گردد و حتی بعد از اردوی کلمبیا می گفتند از رکوردهای شما خبر دارم.

وی افزود: من خیلی تحت تاثیر آن حرف ها قرار گرفته و ناراحت شده بودم. می دانم که آن مصاحبه اشتباه بود و تمام آن حرف ها و تماس هایشان برای تخریب بود. از همین رو وقتی متوجه حقیقت شدم، با مدیر تیم های ملی تماس گرفتم و به خاطر مصاحبه ای که کرده بودم و اطلاعات اشتباه عذرخواهی کردم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه