اخبار داغ

معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران تاکید کرد

شناسایی همه استعدادهای نخبه بسیجی با برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال


شناسایی همه استعدادهای نخبه بسیجی با برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال
خوانساری گفت: افرادی که اکنون در این رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج حضور دارند از ایده‌های بسیار خوبی برخوردار هستند، آنان قطعا نیازمند زیرساخت‌هایی برای توسعه دارند؛ ما این آمادگی را برای حمایت از آنان داریم.

به گزارش راه دانا، محمد خوانساری معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در حاشیه بازدید از مرحله نهایی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با اشاره به اینکه بدون روحیه بسیجی نمی توانیم شاهد شکوفایی در کشور باشیم، گفت: به واسطه برگزاری این رویداد همه جوانان و نوجوانان نخبه و بااستعداد بسیجی شناسایی شده و می توانیم در آینده با وجود آنان شاهد رشد و بالندگی کشور باشیم.


رئیس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به تعاریف مثبت مقام معظم رهبری از بسیج و دلسوزان نظام و انقلاب در حوزه فضای مجازی افزود: در بازدید و گفتگو با گروه‌های نرم‌افزاری که در غرفه‌ها داشتم اینطور متوجه شدم که آنان از فناوری‌های بروز استفاده می کنند.


خوانساری یادآور شد: در بخش بازی، پویا نمایی، برنامه‌های کاربردی و بازی تلفن همراه، جوانان حاضر در این رویداد ایده‌های خلاقی داشتند که با حمایت و فراهم کردن زیرساخت‌ها می توانیم آنان را در پیاده‌سازی ایده کمک کنیم.


معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: افرادی که اکنون در این رویداد حضور دارند از ایده‌های بسیار خوبی برخوردار هستند، آنان قطعا نیازمند زیرساخت‌هایی برای توسعه دارند؛ ما این آمادگی را برای حمایت از آنان داریم.


وی گفت: ما در سازمان فناوری اطلاعات برنامه‌های خوبی را در حوزه ملی دنبال می کنیم، در نتیجه می توانیم با تعاملاتی که داریم در قالب ظرفیتهای موجود باعث توسعه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج شویم.


خوانساری در ادامه خاطرنشان کرد: بسیجیان با مشارکت و روحیه انقلابی و متعهدانه که در وجودشان است، همراه با کسب آموزش و تخصص‌های لازم می توانند در راستای حرکت جدی برای ساخت آینده کشور قدمی موثر بردارند.


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با قدردانی از سازمان فضای مجازی بسیج برای ایجاد بستری جهت شکوفایی استعدادها با عنوان رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال افزود: جهت گیری تربیتی از مزیت‌های این رویداد است.

  • برچسب ها

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه