اخبار داغ

خبر خوش برای معلمان مهر آفرین/ رفع مشکل رتبه بندی معلمان طرح مهرآفرین

خبر خوش برای معلمان مهر آفرین/ رفع مشکل رتبه بندی معلمان طرح مهرآفرین
براساس اطلاعیه آموزش و پرورش مشکل رتبه بندی معلمان طرح مهرآفرین حل شده است و تاریخ اعمال رتبه بندی معلمان از ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی چند سال گذشته رتبه بندی معلمان یکی از دغدغه فرهنگیان بود که سرانجام مجلس به این طرح رای داد و دولت مکلف به اجرای آن شد و قرار بر آن بود، معلمان مهرآفرین همچون سایر همکاران خود از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ مشمول رتبه‌بندی شود، که آموزش و پرورش اعلام کرده است، این معلمان از اول مهر ۱۴۰۱مشمول رتبه‌بندی خواهند شد و معوقاتی که پیشتر برای آنها واریز شده است از حقوقشان کسر می‌شود.

صبح امروز اطلاعیه از سوی آموزش و پرورش ابلاغ شده است که براساس آن مشکل رتبه بندی معلمان طرح مهرآفرین حل شده است، در واقع  «پیرو مذاکرات مقام عالی وزارت با ریاست دیوان محاسبات و مکاتبات صورت گرفته همچنین برگزاری جلسات کارشناسی و مدیریتی، به اطلاع می‌رساند تاریخ اعمال رتبه بندی معلمان مهرآفرین از ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ است. مزید اطلاع، تاکنون برای این معلمان همانند سایر مشمولان ۱۰ ماه فوق العاده رتبه بندی پرداخت شده است.»

در ادامه آمده است: «همچنین نومعلمان (استخدامی‌های پس از ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰) نیز مشمول نظام رتبه بندی می‌شوند و از این افراد دعوت می‌شود نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات خود در سامانه رتبه بندی به آدرس RTB.MEDU.IR اقدام کنند».

 بیشتر بخوانید:

مختومه شدن پرونده رتبه بندی معلمان مهر آفرین با ابلاغ بخشنامه از سوی آموزش و پروش!

اجرانشدن تاریخ دقیق رتبه‌بندی معلمان مهرآفرین جای تعجب دارد/ معاونت قوانین مجلس پاسخگو باشد

اجرای رتبه بندی معلمان طرح مهرآفرین در کش و قوس قانون

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه

نظرات
فاطمه -> 1401/11/19
پاسخ

ممنون از اطلاع رسانی شما امیدوارم با این اقدام بخشی از مشکلات موجود رفع شود.