اخبار داغ

لیگ برتر والیبال زنان| نایب رئیس زنان والیبال و معاون زنان وزارت ورزش چه گفتند؟

لیگ برتر والیبال زنان| نایب رئیس زنان والیبال و معاون زنان وزارت ورزش چه گفتند؟
نایب رئیس زنان والیبال و معاون زنان وزارت ورزش در پایان رقابتهای لیگ برتر والیبال زنان صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیست‌ودومین دوره لیگ برتر زنان امروز (جمعه 21 بهمن) با قهرمانی پیکان به پایان رسید و سریک حریف این تیم در دیدار نهایی به عنوان نایب قهرمانی اکتفا کرد.

در پایان مسابقات و در حاشیه مراسم اختتامیه مریم کاظمی پور معاون ورزش زنان وزارت ورزش و فریبا محمدیان نایب رئیس زنان فدراسیون والیبال صحبت کردند.

 

محمدیان: تیمی فنی انتخاب بهترین های لیگ برای حضور در تیم ملی را بر عهده دارند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال در مراسم اختتامیه لیگ برتر زنان اظهار کرد: قطعا تمام کسانی که والیبال را دنبال می‌کنند، می‌دانند که امسال در بخش والیبال زنان سه نوع لیگ دسته یک A ، دسته یک B و لیگ برتر داشتیم.

وی افزود: لیگ برتر عصاره برگزیده‌ترین بازیکنان و تیم‌های برتر است که در سال 1401 هشت تیم در آن حضور داشتند و امروز با برگزاری دیدار فینال به پایان رسید.

محمدیان ادامه داد: امیدوارم با توجه به بازی های بسیار جذابی که در لیگ وجود داشت بتوانیم بازیکنان برتر را برای حضور در تیم ملی والیبال زنان به خوبی انتخاب کنیم. تیمی فنی مشغول این کار هستند و پس از استراحت بازیکنان اردوهای مختلف مربوط به رویدادهای بین‌المللی پیش رو برنامه‌ریزی خواهد شد.

 

کاظمی‌پور: کیفیت لیگ برتر زنان فوق‌العاده بود

کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم اختتامیه لیگ برتر زنان اظهار کرد: خداراشکر لیگ‌های پویا و فعالی در رشته والیبال در بخش بانوان در حال جریان است و ثمره پویایی این لیگ‌ها در سطوح مختلف تیم‌های ملی رشته والیبال قابل مشاهده است.

وی افزود: تغییرات و جهش‌های بسیار خوبی در رشته‌های تیمی و توپی بانوان شاهد هستیم که در سطح ملی اثرگذار است. امیدواریم این نظمی که مدتی است بر لیگ‌ها حاکم شده به درخشش هرچه بیشتر تیم‌های ملی کمک کند.

وی ضمن خسته نباشید به تمام عوامل اجرایی و مدیرانی که در خصوص برگزاری لیگ‌های فعال در حوزه بانوان دغدغه دارند، تصریح کرد: این لیگ‌ها عرصهای برای معرفی استعدادها و حضور بازیکنان در تیم‌های ملی هستند و کمک بزرگی به بخش قهرمانی زنان در رشته های توپی محسوب می‌شوند.

کاظمی‌پور در پایان عنوان کرد: کیفیت لیگ برتر والیبال زنان امسال فوق‌العاده بود و باید به جامعه ورزش بانوان تبریک گفت که با برگزاری چنین لیگ‌های باکیفیت و جذابی با سطح فنی بالا به توسعه ورزش این حوزه کمک می‌کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه