اخبار داغ

حراست برای عدم برگزاری انتخابات کاراته نامه زد

فرهادیان: ممکن است اتفاق مجمع کاراته در انتخابات فدراسیون های دیگر هم رخ دهد

فرهادیان: ممکن است اتفاق مجمع کاراته در انتخابات فدراسیون های دیگر هم رخ دهد
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی گفت: نهادهای نظارتی هنوز پاسخ تاییدیه ها را نداده اند و ممکن است همین مشکل برای انتخابات دیگر هم بوجود بیاید.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی پس از لغو مجمع کاراته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری انتخابات فدراسیون ها بر اساس اساسنامه که به تایید هیات وزیران رسیده انجام می شود. ما نیز همه کارها را طبق اساسنامه انجام دادیم تا انتخابات در موعد مقرر برگزار شود. دراین اساسنامه زمان مشخصی برای تایید کاندیداها نیامده. تمام تلاش ما برگزاری انتخابات بود و حتی دیشب تا پاسی از شب دوستان حراست وزارت ورزش با نهادهای نظارتی ارتباط گرفتند تا انتخابات برگزار شود اما متاسفانه پاسخی دریافت نکردند. بنده از همه اعضای مجمع و اصحاب رسانه برای تاخیر در مجمع عذرخواهی می کنم اما تلاش ما این بود که تا اخرین لحظه انتخابات کاراته برگزار شود.

مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی، افزود: نامه ای از مرکز حراست وزارت ورزش به دست ما رسید که به دلیل نرسیدن تاییدیه ها شما نمی توانید مجمع را برگزار کنید. با همه زحمتی که مرکز حراست وزارت ورزش برای گرفتن استعلام ها کشید، ما باید به نظر آن ها احترام بگذاریم. قرار شد مجمع بعد از ظهر دوشنبه برگزار شود. صبح انتخابات جودو و بعد از ظهر هم انتخابات کاراته برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما این است انتخابات فدراسیون ها تا پایان سال در موعد مقرر برگزار شود، گفت: البته امیدوارم سرنوشت مشابه ای برای انتخابات های دیگر رقم نخورد. نهادهای نظارتی هنوز پاسخ تاییدیه ها را نداده اند و ممکن است همین مشکل برای انتخابات دیگر هم بوجود بیاید. امیدوارم تا روزهای آینده پاسخ استعلام کاندیداهای انتخابات فدراسیون های دیگر از جمله کاراته بیاید و ما مشکلی برای برگزاری انتخابات نداشته باشیم.

فرهادیان در پاسخ به این سوال که پولادگر عنوان کرده حتی اگر تاییدیه های کاراته تا دوشنبه نیاید باز انتخابات را برگزار می کند، گفت: پولادگر به احترام مجمع این حرف را زده اند. زمانی که قرار شد مجمع برگزار نشود اما از معاون محترم درخواست کردیم به احترام اعضای مجمع به جلسه بیاییم و اعلام کنیم در تاریخ دیگری برگزار می شود. اگر دوستان نامه مجدد بزنند مجمع برگزار نشود داستان دیگری اتفاق رخ خواهد داد اما به احتمال زیاد دوستان کمک می گنند تا انتخابات برگزار شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه