اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

وضعیت شاخص بورس در اولین روز کاری سال ۱۴۰۲/ عیدی بورس به سهامداران

وضعیت شاخص بورس در اولین روز کاری سال ۱۴۰۲/ عیدی بورس به سهامداران
شاخص بورس در پایان جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه شنبه ۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ با رشد ۳۳۶۲۹.۶۷ هزار واحدی به ۱,۹۹۴,۰۸۶.۲۷ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاخص بورس در پایان جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه شنبه ۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که با رشد ۳۷۸۷۰.۱۴ هزار واحدی به ۱,۹۹۸,۳۲۶.۵۹ واحد رسید.

همچنین شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۷۳۲۹.۶۷ واحدی به ۵۹۲,۵۷۹.۲۱ هزار واحد رسید.

بازار نقدی بورس در یک نگاه

وضعیت بازار بسته 13:33:47
شاخص کل

1,998,326.59 

37870.14

شاخص كل (هم وزن)

592,579.21 

7329.67

ارزش بازار

73,954,671.504 B

اطلاعات قیمت 02/1/5 13:33:20
تعداد معاملات 698,747
ارزش معاملات

85,856.946 B

حجم معاملات

13.237 B

به گزارش دانا؛ حجم معاملات امروز ۱۳.۲۳۷ میلیارد سهم بود که طی ۶۹۸,۷۴۷ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۸۵,۸۵۶.۹۴۶ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۳,۹۵۴,۶۷۱.۵۰۴ میلیارد ریال شد.

نماد‌ها «فولاد»، «فملی» و «فارس» بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و نماد‌های «فولاد»، «شستا» و «وکغدیر» پر تراکنش بودند.

شاخص فرابورس هم با رشد ۳۲۵ واحدی روی پله ۲۴ هزار و ۷۱۹ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۳ هزار و ۶۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۵۹۰ میلیارد تومان رسید.

سهام شرکت‌های فرزین، زکشت و دسانکو بیشترین افزایش قیمت و سهام ثالوند، ثرود، کتوکا بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های آوند، ثبات و اعتماد بیشترین عرضه فروش را نماد‌های ثبات، گام ۰۲۰۴۱۳ و آوند در فرابورس ایران داشتند.

همچنین نماد‌های افران، اهرم و دارایکم بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها خساپا، شستا و خودرو بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۱۲۱۴، اراد ۱۱۷۴، اخزا ۰۰۶۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های کرمان، دی و کارا بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه