اخبار داغ

انجام بیش از 17 هزار درمان سرپایی در طرح نوروزی 1402 هلال‌احمر

انجام بیش از 17 هزار درمان سرپایی در طرح نوروزی 1402 هلال‌احمر
سخنگوی طرح‌های نوروزی 1402 جمعیت هلال احمر گفت: در طرح امداد نوروزی امسال، برای بیش از 17 هزار نفر ذرمان سرپایی در محل انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید سلیمی، سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر با اشاره به آمار خدمات ارائه شده از روز ۲۴ اسفندماه تا روز هفتم فرودین‌‎ماه گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا هشتم فروردین ۱۴۰۲، در دو هزار و ۹۸۸ عملیات پوشش حوادث شرکت کردند که از این تعداد هزار و ۴۰۲ مورد حوادث جاده‌ای، ۱۱۹ مورد پوشش حوادث جوی، هزار و ۱۴۲ مورد مراجعه حضوری، ۹۸ مورد عملیات کوهستان، ۱۷۱ مورد حوادث شهری و ۲۴ مورد نیز عملیات در محیط‌های آبی بوده است.

سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در این مدت ۱۶ مورد زلزله و ۱۵ مورد حادثه کارگاهی نیز رخ داده است، اظهار کرد: در این مدت به ۴۴ هزار و ۸۹۸ نفر امدادرسانی شده است که از این تعداد، سه هزار و ۲۳۷ نفر خدمات اسکان اضطراری، هزار و ۱۸۱ نفر انتقال به مراکز درمانی، ۱۷ هزار و ۲۳۵ نفر درمان سرپایی در محل و ۲۰۲ نفر نیز خدمات انتقال به مناطق امن را دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه امدادگران هلال احمر در این مدت ۲۷۰ مورد عملیات نجات فنی انجام داده و ۳۱۶ مصدوم سوانح جاده‌ای را رهاسازی کرده اند، از انجام تست قند و فشارخون برای ۱۸ هزار و ۸۸۴ نفر خبر داد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه