اخبار داغ

جذب ۵۰ هزار بازمانده از تحصیل/پوشش تحصیلی در دوره ابتدایی ۹۸ درصد است

جذب ۵۰ هزار بازمانده از تحصیل/پوشش تحصیلی در دوره ابتدایی ۹۸ درصد است
سرپرست دفتر آموزش پیش دبستانی و دبستان وزارت آموزش و پرورش گفت: ۵۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در ۶ ماه گذشته جذب و سرکلاس درس حاضر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محمدی سرپرست دفتر آموزش پیش دبستانی و دبستان وزارت آموزش و پرورش درباره روند شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل اظهار کرد: از زمانی که کار را به دست گرفتیم، ۲۰۴ هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل بودند که امروز ۱۷۵ هزار ۵۷۴ کودک بازمانده از تحصیل باقی مانده و مابقی جذب شده اند.

وی افزود: آمار و اطلاعات سامانهاین کار هر چند روز یکبار به روزرسانی می‌شود، همچنین در چند روز گذشته هم حدود ۲۱ هزار و ۴۹ دانش آموز از میان ۱۷۵ هزار از بازماندگان از تحصیل باقی مانده تا نیمه اسفند ماه جذب شده اند که درحال ثبت اطلاعات آنها هستیم.

محمدی ادامه داد: اکنون پوشش جذب کودکان بازمانده از تحصیل معجزه آسا است در دوره ابتدایی پوشش ما با وجود محدودیت‌های کرونایی و غیره بیش از ۹۸ درصد برای تحصیل دانش‌آموزان است.

وی تاکید کرد: اکنون در کلاس اول ابتدایی نسبت به سال گذشته بیش از یک و نیم نمره پوشش تحصیلی افزایش یافته است اما همچنان معتقدیم که حتی یک کودک بازمانده از تحصیل هم زیاد است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه