اخبار داغ

ایران ۵ - ازبکستان ۳

کامبک تیم ملی فوتسال مقابل ازبکستان در شب تشویق بی‌امان شمسایی/ چغرها کم آوردند!

کامبک تیم ملی فوتسال مقابل ازبکستان در شب تشویق بی‌امان شمسایی/ چغرها کم آوردند!
تیم ملی فوتسال کشورمان طی دیداری تماشایی و درگیرانه در برابر ازبکستان به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی فوتسال کشورمان امشب از ساعت ۲۱ در سالن مجموعه ورزشی پاس اکباتان طی دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی فوتسال ازبکستان رفت.

نیمه اول این دیدار دوستانه با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم میهمان خاتمه یافت که سعید احمدعباسی برای ایران و اختیار روپیف و مظفر آخادجانوف برای ازبکستان گل‌زنی کردند. احمدعباسی پس از گل به ازبکستان، به سمت جایگاه هواداران رفت و پدرش را در آغوش گرفت.

مهدی تاج رئیس، هدایت‌اله ممبینی دبیرکل و احسان اصولی عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال به‌همراه محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و حسین شمس از پیشکسوتان فوتسال در سالن حضور داشتند.

کم‌تر از ۸۰۰ نفر تماشاگر برای تماشای این بازی در سالن حضور داشتند که برای زنان هم در منطقه‌ای جداگانه جایگاه تعبیه شده بود و به تشویق سالنی‌بازان ایران می‌پرداختند.

وحید شمسایی، حسین طیبی و سعید احمدعباسی بارها توسط تماشاگران مورد تشویق قرار گرفتند که با واکنش احساسی این افراد همراه بود.

تیم ملی فوتسال در ابتدای نیمه دوم با ۲ حمله طوفانی موفق شد گل خورده را جبران کرده و یک گل هم پیش بیفتد. مهدی کریمی و حسین طیبی گل دوم و سوم ایران را به ثمر رساندند. ازبکستان در ادامه روی خطای پنالتی مهدی اسدچی به گل سوم دست یافت.

سعید احمدعباسی تنها دقایقی بعد از گل تساوی ازبکستان، باز هم ایران را پیش انداخت. تماشاگران در ادامه با شعار "فالکائو یادت باشه، شمسایی سرورته" به تشویق سرمربی تیم ملی پرداختند.

به فاصله ۵ دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی، مهدی کریمی عملکرد خوب خودش را با یک گل دیگر تکمیل کرد و ایران را به گل پنجم رساند. تیم ملی در نیمه دوم نمایش به مراتب بهتر و موقعیت‌های خطرناک‌تری داشت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه