اخبار داغ

روایت رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از بازیهای آسیایی

رضوانی: واترپلو با کادر فنی ایرانی در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند/ جنگ نابرابر داریم

رضوانی: واترپلو با کادر فنی ایرانی در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند/ جنگ نابرابر داریم
رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: تیم واترپلو اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو زیر نظر کادر ایرانی باسابقه و باتجربه تمرین و اعزام خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره لیست اعزام نفرات به بازیهای هانگژو اظهار داشت: هنوز اسامی نفرات اعزامی در رشته های شنا و واترپلو در بازی های آسیایی مشخص نشده و احتمالا در رشته شیرجه نیز یک نفر اعزام خواهیم داشت. ورزشکاران از شنبه 30 اردیبهشت ماه تمرینات خود را آغاز خواهند کرد و تلاش می‌کنیم که با برنامه‌ریزی و برگزاری اردوها آمادگی ورزشکاران‌مان را جهت کسب مقام در بازی‌های آسیایی بالا ببریم.

رضوانی در ادامه با اشاره به وضعیت ایران در بازیهای آسیایی گفت: تیم‌های شرکت کننده در بازی‌های آسیایی در یک سطح هستند. قطعا تیمی در بازی های آسیایی بهترین مقام را کسب خواهد کرد که با شرایط بهتری تمرینات و اردوها را پشت سر گذاشته باشد. با توجه به هزینه و تلاشی که کشور چین برای تیم واترپلو کشورش می‌کند، این تیم پیشرفت زیادی خواهد کرد و این رقابت یک جنگ نابرابر خواهد بود.

وی تاکید کرد: متاسفانه با توجه به اینکه رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو کشورمان حق پخش ندارند، ما نمی‌توانیم برای این رشته اسپانسر بگیریم و تنها حامی مالی فدراسیون ما، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هستند که در صورت حمایت در هزینه‌های مکمل، غذا و اردوهای ورزشکاران ما نیز همچون کشور چین شرایط بسیار خوبی را برای ورزشکارانمان فراهم خواهیم کرد و می‌توان شاهد نتایج خوب و کسب مقام بود.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با بیان اینکه ما در بازی‌های آسیایی روی غیرت و تلاش ورزشکاران اعزامی حساب کرده‌ایم، یادآور شد: ورزشکاران ما در بازیهای آسیایی جاکارتا بدلیل اعزامات برون مرزی بسیاری که قبل از آغاز بازی‌ها داشتیم با آمادگی زیاد در بازی‌ها شرکت کردند و موفق به کسب مدال برنز شدند که متاسفانه در این دوره از بازی ها بدلیل افزایش قیمت دلار و مشکلات مالی، امکان حضور در رویدادهای برون مرزی بسیاری را نداشتیم.

رضوانی در ادامه گفت: همچنین در حال حاضر از حضور چیریچ سرمربی سابق تیم ملی واترپلو محروم هستیم و در حال برنامه‌ریزی هستیم که بتوانیم در یک دوره کوتاه از تجربیات‌شان برای تیم استفاده کنیم، ولی در نهایت تیم اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو زیر نظر کادر ایرانی با سابقه و تجربه تمرین خواهند کرد و تمام تلاش خود را در راستای کسب مقام و مدال خواهیم کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه