اخبار داغ

سجادی در اردوی تیم‌های ملی تکواندو/ وزیر ورزش میهمان تکواندوکاران اعزامی به جهانی باکو+عکس

سجادی در اردوی تیم‌های ملی تکواندو/ وزیر ورزش میهمان تکواندوکاران اعزامی به جهانی باکو+عکس
وزیر ورزش و جوانان در آستانه اعزام تیم های ملی تکواندو به رقابت های جهانی باکو، از تمرینات تکواندوکاران بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان صبح امروز(سه‌شنبه) با حضور در فدراسیون تکواندو از اردوی تیم های ملی تکواندو که خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان آماده می کنند، بازدید کرد.

سجادی به اتفاق هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو به دیدار ملی پوشان و کادر فنی تیم های ملی رفت تا در جریان آخرین وضعیت آن ها در آستانه اعزام به رقابت های جهانی باکو قرار بگیرد.

هادی ساعی رئیس فدراسیون، کاوه احمدی سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و‌ جوانان، اصغر رحیمی سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو، سلیمی و نظری نواب رئیس فدراسیون آذرپاد و عباسی پیشکسوتان در اردوی تکواندو زنان حضور دارند.

سرمربی تیم ملی تکواندو زنان مینو مداح، مهروز ساعی و فاطمه نعمتی مربیان تیم ملی نیز در سالن حضور دارند و برای دقایقی نیز با وزیر ورزش و جوانان به گفت و گو پرداختند.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در حضور وزیر ورزش و جوانان گفت: مسابقات گرند پری رم نقش بسیار مهمی برای رسیدن تکواندوکاران از طریق رنکینگ سیستم به المپیک پاریس است.

در ادامه وزیر ورزش و جوانان به اردوی تیم تکواندو مردان رفت و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت آنها پیش از اعزام به رقابتهای جهانی قرار گرفت.

وی در بدو ورود به اردوی تیم ملی تکواندو به سبک تکواندوکاران احترام ویژه ای به آنها گذاشت.

تکواندوکاران ایران برای حضور در رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۲۳، پنج خرداد عازم باکو می شوند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه