مقابل کانادا کارمان سختتر از دیدار با آرژانتین است
سرمربی تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران عنوان کرد: با توجه به بازی خوب در مقابل آرژانتین کار ما مقابل کانادا سختتر است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا علی دوستی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل کانادا در جام جهانی 2013 امارات، گفت: این بازی برای ما به مراتب از بازی مقابل آرژانتین سختتر است. همه انتظار دارند چون مقابل آرژانتین بازی خوبی انجام دادیم، عملکرد بهتری داشته باشیم. با توجه به اینکه تمام تیمهای این گروه مساوی کردهاند، بازی برای ما سختتر میشود و از حساسیت بالایی برخوردار است. این مسابقه می تواند در سرنوشت تیم های صعود کننده تأثیر زیادی داشته باشد.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,وی افزود: بازی در ساعت 17 عصر امارات برای همه تیمهای حاضر در مسابقات سخت است به هرحال در آن زمان هوا بسیار گرم است و این کار را سخت میکند.
,سرمربی تیم ملی زیر 17 سال ایران در مورد اینکه آیا ایران میتواند از گروه خودش صعود کند، اظهار داشت: ما فقط به بازی فردا فکر میکنیم، در حال حاضر تمرکزمان روی دیدار مقابل کانادا است و پس از بازی سوم شرایطمان را بررسی میکنیم تا ببینیم، وضعیت چطور میشود. کانادا تیم بسیار خوبی است که بازیکنان قدبلندی دارد و از لحاظ فیزیکی شرایطشان بسیار خوب است.
,انتهای پیام/آ
]
ارسال دیدگاه