اخبار داغ

ایران5 – قرقیزستان 1؛

فوتبال جام کافا| گلباران میزبان با زوج طارمی - آزمون/ برد پرتغالی - آلمانی!

فوتبال جام کافا| گلباران میزبان با زوج طارمی - آزمون/ برد پرتغالی - آلمانی!
تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در تورنمنت جام کافا مقابل میزبان به یک برد پرگل رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دومین بازی تیم ملی ایران در جام کافا برابر قرقیزستان میزبان برگزار شد. پس از یک برد پرگل و بی اهمیت برابر تیم دوم افغانستان، مسابقه با میزبان شاید اندکی از بازی نخست بهتر بود. امیر قلعه نویی برای این بازی چند تغییر در ترکیب اصلی تیمش نسبت به بازی نخست ایجاد کرده بود و تعدادی از نفراتی که در بازی نخست نیمکت نشین بودند را به زمین فرستاده بود تا محک بزند.

بازی با برتری قایبل پیش بینی ایران آغاز شد. میدانداری طارمی در خط حمله ایران سبب شد تا یوزها خیلی زود به گل برسند و با برتری 2 گله به رختکن بروند.

میزبان با حمایت هوادارانش بازی را در نیمه دوم بهتر آغاز کرد و به گل رسید تا اختلاف به حداقل برسد اما باز هم ایران تیم برتر بود و دروازه حریف را به توپ بست و گلهای بعدی از راه رسیدند تا ایران در پایان یک برد 5 گله را جشن بگیرد.


ایران 5
گل ها: مهدی طارمی (34، 39-پنالتی، 56)، سردار آزمون (66، 79)

قرقیزستان 1
گل: میرلان مورزائف (52)

ایران
علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، مرتضی پورعلی گنجی، سیدمجید حسینی، روزبه چشمی، سیدمحمد کریمی (62-احسان حاج صفی)، امید نورافکن، علیرضا جهانبخش (52-محمد محبی)، مهدی ترابی، رضا اسدی (62-سردار آزمون) و مهدی طارمی (75-وحید امیری)
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

قرقیزستان:
آنتون کوچنکوف، والری کیچین، خریستین براوزمن، میرلان مورزائف، عادلژون عبدالرحمانوف، سویونتبک مامیرالیف، گولژیگیت آلیکولوف، کیرت ژیرگابلک، اربل آتابائف، آتا ژوماشف و آلیموردون شوکوروف
سرمربی: اشتفان تارکویچ

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه