اخبار داغ

سازمان وان چمپیونشیپ| فایتر شکست‌ناپذیر ایرانی مقابل ناک‌اوت کننده تایلندی

سازمان وان چمپیونشیپ| فایتر شکست‌ناپذیر ایرانی مقابل ناک‌اوت کننده تایلندی
مبارز ایرانی کار دشوار در هفته بیست و دوم مسابقات "مبارزات جمعه" مقابل حریف تایلندی خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریار امینی پور، مبارز ایرانی پس از دو برد متوالی در مسابقات قهرمانی سازمان وان چمپیونشیپ در یکی از سخت‌ترین رقابت‌های ورزشی خود باید به مصاف "رامبولک چور عجلابون" تایلندی پیش رو دارد.

این رقابت در چارچوب هفته بیست‌ودوم مسابقات "مبارزات جمعه" سازمان وان چمپیونشیپ  برگزار خواهد شد.

امینی‌پور که در دو مبارزه ابتدایی خود موفق به کسب برتری مقابل "هیروکی سوزوکی" ژاپنی و "فراری فایرتکس" تایلندی شده بود، این بار باید به مصاف "رامبولک" تایلندی که دارای رکورد 2 برد و بدون شکست در این سازمان است، برود.

امینی پور شکست ناپذیر، در کارنامه رکورد 13 برد را دارد. این در حالی است که او تا به این لحظه شکستی را تجربه نکرده است.

در آن سوی میدان نیز، "رامبولک" که تنها 20 سال سن دارد، در دو مبارزه ابتدایی خود، نشان داد که توانایی بالایی در ناک‌اوت کردن حریفان دارد.

"رامبولک" در اوایل اسفندماه سال گذشته، هموطن خود "هاپایک" ناک اوت کرد. همچنین او در یکم اردیبهشت‌ماه "ژانگ چیگلونگ" را در راند دوم ناک اوت کرده بود.

«مبارزات جمعه» سازمان وان چمپیونشیپ ONE Friday Fights مجموعه‌ای از رویدادهای هنرهای رزمی ترکیبی است که هر جمعه ساعت 16 به وقت ایران در ورزشگاه بوکس لومپینی بانکوک تایلند برگزار می شود.

سازمان وان چمپیونشیپ که در سال 2011 توسط "چاتری سیتیودتونگ" تایلندی تأسیس شد، در حال حاضر یکی از بزرگترین سازمان‌های هنرهای رزمی ترکیبی جهان است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه