اخبار داغ

شکست سنگین ایران مقابل ژاپن؛

فوتبال جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا| پنچه سامورایی‌ها روی صورت نوجوانان/ به فینال نرسیدیم

فوتبال جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا| پنچه سامورایی‌ها روی صورت نوجوانان/ به فینال نرسیدیم
تیم فوتبال نوجوانان ایران با شکست مقابل ژاپن از راهیابی به دیدار فینال مسابقات جام ملت‌های زیر ۱۷ سال بازماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابتهای فوتبال جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا امروز با برگزاری دیدارهای نیمه نهایی در تایلند ادامه یافت. در دیدار نخست نیمه نهایی، تیم‌‍‌های فوتبال نوجوانان ایران و ژاپن در ورزشگاه پاتوم تانی تایلند مقابل هم قرار گرفتند. در این دیدار ژاپنی‌ها  با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسیدند و راهی دیدار پایانی این مسابقات شدند.

ریونوسوکه یادا در دقیقه 10 و کوهی موچیزوکی در دقیقه 25 دو گل زودهنگام برای ژاپن به ثمر رساندند تا چشم بادامی‌ها با برتری قاطع به رختکن بروند.

نیمه دوم نیز با برتری ژاپن آغاز شد اما در همان دقایق اولیه به دلیل رعد و برق و صاعقه شدید، بازی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران و ژاپن با توقف حداکثر ۱۵ دقیقه‌ای مواجه شد. پس از آن داور دستور ادامه بازی را داد و ژاپنی‌ها در ادامه گل سوم را به ثمر رساندند تا تکلیف بازی را یکسره کنند. ریونوسوکه ساتو در دقیقه 74 زننده گل‌ سوم ژاپن بود. در نهایت با همین ۳ گل به پایان رسید تا چشم بادامی‌ها با یک برد قاطع فینالیست شوند و ایران به بازی رده بندی برود‌

در دیگر دیدار نیمه نهایی تیم‌های ازبکستان و کره‌جنوبی دیدار دوم نیمه‌نهایی را برگزار خواهند کرد تا برنده این مسابقه حریف ژاپن در فینال شود.

دیدار فینال روز یکشنبه 11 تیرماه برگزار خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه