اخبار داغ

بعد از غفوری، نکونام و غلامی نوبت به مربی سرخ ها رسید

بازی تکراری ممنوع الکاری؛ قسمت جدید آقاکریم!/ خروجی باقری برای پرسپولیس چیست؟

بازی تکراری ممنوع الکاری؛ قسمت جدید آقاکریم!/ خروجی باقری برای پرسپولیس چیست؟
واقعا نقش و کارکرد کریم باقری در پرسپولیس چیست که نبودش به آن لطمه بزند؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اعلام رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قرارداد کریم باقری با پرسپولیس در فصل آتی تمدید نخواهد شد و وی در فصل جاری در کادر فنی پرسپولیس حضور نخواهد داشت. پس از اعلام این خبر برخی از حاشیه سازان اعلام کردند که این جدایی خودخواسته نبوده و به مسائل دیگری ربط داشته است.

این روزها شائبه هایی ایجاد شده که کریم باقری ممنوع الکار شده و به همین دلیل دیگر در پرسپولیس حضور نخواهد داشت. ماجرایی که به چند پست و استوری وی در اینستاگرام در بازه زمانی مهر ماه 1401 ارتباط می دهند و ادعایی را مطرح می کنند که غیرواقعی بودن آن مشهود است. الان کسی به خاطر این ماجراها در فوتبال کشور ممنوع الکار نیست و امکان فعالیت وجود دارد.

اما در کنار این داستان پردازی ها، واقعا نقش و کارکرد کریم باقری در پرسپولیس چیست که نبودش به آن لطمه بزند؟ این بازیکن درجه یک سال های دور پرسپولیس که قراردادهای میلیاردی نیز در این سالها داشته، چه آورده فنی یا غیرفنی داشته؟ آیا وقت آن نشده که یک بار از کنار نام ها و چهره ها گذشت و صادقانه پرسید که نقش آقاکریم در موفقیتها چه بوده و چه شاخصی باعث شده تا کریم باقری در کادر فنی حضور داشته باشد؟

اکنون که بازی ممنوع الکاری از جواد نکونام، عارف غلامی و وریا غفوری به کریم باقری رسیده، بد نیست رودربایستی را کنار گذاشته و به دور از فضای زنده بادهای رایج سکویی، به این سوال ها جواب داد. البته، این روشنگری به معنای نفی سابقه و کسوت قابل احترام کریم باقری در قالب بازیکن نیست بلکه پرسشگری درباره جایگاه فنی و علمی باقری است که به نظر می رسد متناسب به این حضور نبوده و نیست.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه