اخبار داغ

سردار سعید منتظر المهدی:

حجاب یک حوزه اجتماعی و فرهنگی است/اقدامات ایجابی در رأس اقدامات انتظامی خواهد بود

حجاب یک حوزه اجتماعی و فرهنگی است/اقدامات ایجابی در رأس اقدامات انتظامی خواهد بود
معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا گفت: حجاب یک حوزه اجتماعی و فرهنگی است و صرفاً برای معدود افرادی که اصرار و پافشاری بر هنجار شکنی می‌کنند اقدامات سلبی انجام خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سعید منتظر المهدی معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در آئین اختتامیه هشتمین همایش چادرهای آسمانی گفت: حجاب موهبتی الهی است که خداوند عنایت فرموده به زنان ما، که باید قدردان این هدیه الهی باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مقوله حجاب یک حوزه اجتماعی و فرهنگی است و اقدامات ایجابی در رأس اقدامات انتظامی و سلبی خواهد بود، تصریح کرد: از اقدامات معاونت فرهنگی و اجتماعی انتظامی جمهوری اسلامی که به همت کل اجتماعی‌های سراسر کشور انجام می‌شود اقدامات ایجابی در حوزه حجاب هست.

سردار منتظر المهدی بااشاره به اینکه مقوله حجاب تکریم و تحسین و اساسا تربیتی است و صرفا برای معدود افرادی که اصرار و پافشاری بر هنجار شکنی می‌کنند اقدامات سلبی انجام خواهد شد، گفت: تلفیق ایده فکر معجره گر است؛ هنر آن است که با تغیر اذهان بتوانیم رفتار را تغییر دهیم.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا، با اقدامات ایجابی و برخوردهای حساب شده با افرادی که کم حجاب و شل حجاب هستند باید آنها را بتوانیم جذب کنیم، در واقع رفتار درست ما تأثیر مثبت خواهد داشت. باید تلاش کنیم رفتار افراد را مورد توجه قرار دهیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه