اخبار داغ

سومین ایرانی در باشگاه روسی؛

محبی - روستوف رسمی شد/ ستاره استقلال در روسیه

محبی - روستوف رسمی شد/ ستاره استقلال در روسیه
هافبک فصل گذشته استقلال رسما به باشگاه روستوف روسیه پیوست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محبی هافبک - مهاجم فصل گذشته استقلال به‌عنوان بازیکن قرضی از سانتاکلارا پرتغال در استقلال عضویت داشت، رسما به روستوف پیوست. باشگاه روستوف روسیه که در سالیان گذشته سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی را به‌عنوان بازیکنان ایرانی در اختیار داشت، حالا محمد محبی را به‌عنوان سومین ملی‌پوش ایرانی در تاریخ باشگاهش به خدمت گرفت و رسما او را معرفی کرد.

شرایط انتقال محمد محبی به یک تیم دیگر در دست سانتاکلارا قرار داشت که باشگاه روستوف روسیه با دریافت رضایت نامه از باشگاه پرتغالی توانست این ستاره آینده‌دار فوتبال ایران را به خدمت بگیرد و از او رونمایی کند.

این وینگر - مهاجم ۲۴ ساله پس از تجربه حضور در سپاهان، سانتاکلارا پرتغال و استقلال طی ۳ فصل اخیر، اکنون چالش جدیدی را با حضور در روستوف تجربه خواهد کرد و تبدیل به تنها بازیکن ایرانی شد که در فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر روسیه به میدان می‌رود.

باشگاه روستوف روسیه با اعلام خبر رسمی جذب محمد محبی از سانتاکلارا پرتغال نوشته است: «خوشحالیم که محمد را به تیم خودمان آوردیم و به او خوش‌آمد می‌گوییم. ما آرزوی بازی‌های درخشان در پیراهن باشگاه را برای این بازیکن داریم.»

این ستاره ملی پوش در فصل گذشته عملکرد درخشانی در جمع آبی‌ها داشت و در لیگ برتر ۲۸ بازی برای استقلال انجام داد و توانست ۸ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل بدهد و در جام حذفی نیز ۲ گل زد و روی ۲ گل تاثیرگذاری داشت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه