اخبار داغ

روایت وینگر استقلال از جدایی اش از جمع آبی ها و پیوستن به روستوف؛

محبی: 30 روز منتظر استقلال ماندم اما توجهی نکردند/ میلان – طارمی جدی است

محبی: 30 روز منتظر استقلال ماندم اما توجهی نکردند/ میلان – طارمی جدی است
ستاره ایرانی باشگاه روستوف گفت: حداقل 30 روز منتظر باشگاه استقلال ماندم که پول سانتاکلارا را پرداخت کنند اما نکردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محبی وینگر فصل گذشته استقلال پس از کش و قوس های فراوان از این تیم جدا شد و به باشگاه روستوف روسیه پیوست. محبی درباره پیوستنش به روستوف اظهار داشت: قبل از آمدن به روستوف با مهدی طارمی، سعید عزت‌اللهی و به‌ویژه سردار آزمون مشورت کردم. سردار از روستوف خیلی تعریف کرد. در شهر روستوف جام‌جهانی برگزار شده و امکانات به‌روزی دارند. روسیه 2 سالی است در اروپا نیست اما همچنان فوتبال پویایی دارد. شومورودوف مهاجم ازبکستانی از لیگ روسیه به رم ترانسفر شد. قراردادم با روستوف سه ساله است.

وینگر فصل گذشته استقلال در پاسخ به این پرسش که باشگاه استقلال برای نگهداشتن محبی باید چکار می کرد، گفت: وقتی به استقلال آمدم پول قرارداد قرضی‌ام 140 هزار یورو بود. عدم پرداخت این مبلغ باعث که توافق اولیه دو تیم لغو شود. مدیران استقلال تا چند روز بعد از فینال جام حذفی وقت داشتند که با پرداخت 600 هزار یورو رضایت‌نامه مرا بگیرند. این موضوع را از طریق مدیر برنامه‌هایم چند مرتبه به حجت کریمی گفتم اما اتفاقی نیفتاد. حداقل 30 روز منتظر ماندم که این پول را پرداخت کنند اما نکردند. بیشتر از این نمی‌توانستم منتظر بمانم. در طول فصل حرفی نزدم که حاشیه ایجاد نکنم.

وی ادامه داد: خودشان گفتند که پول 140 هزار یورو که بابت انتقال من باید پرداخت می شد را خرج خرید مسکن برای یک بازیکن دیگر کرده‌اند. من می دانستم که این پول به پرتغال نرفته و با ارسال آن رسید جعلی برای سانتاکلارا اعتبار باشگاه استقلال زیر سوال رفت. از جعلی بودن یا نبودن این رسید اطلاعی ندارم. آخرین باری که با باشگاه در ارتباط بودم به من گفتند توافق قبلی به هم خورده.

بازیکن تازه وارد روستوف از تمایلش به ادامه حضور در استقلال خبر داد و گفت: گزینه اول من استقلال بود و دوست داشتم بمانم. اگر یادتان باشد ابتدای نیم فصل دوم اعلام شد که اگر این پول به حساب سانتاکلارا ننشیند من نمی‌توانم در استقلال بمانم. همان زمان کلی پیگیری کردم و به مدیرعامل وقت تذکر دادم که اقدام کنید وگرنه مرا برمی‌گردانند. در این مدت واقعا هواداران استقلال بیش از حد به من لطف داشتند و مرا شرمنده کردند. به خاطر همین هواداران تا آخرین لحظه منتظر بودم که شاید برای ماندنم اقدام شود.

محبی در ادامه به اتفاقات فصل گذشته در استقلال اشاره کرد و افزود: سال گذشته فصل خوبی پشت سر گذاشتیم. شاید باور نکنید ولی ساپینتو مثل یک نوجوان هر روز با شوق به تمرین می‌آمد. با اینکه 6 ماه هیچ پولی نگرفته بود ولی با انگیزه به تمرین می‌آمد. اگر تغییرات مدیریتی نبود ما با این تیم می‌توانستیم حداقل یک جام بگیریم.

محمد محبی درباره بازی کنار مهدی قایدی و هماهنگی ویژه با او گفت: من مهدی قایدی را از 11 سالگی که در تیم شاهین با هم بودیم، می شناسم. ما چشم بسته همدیگر را پیدا می‌کنیم و شناخت فوتبالی خوبی از هم داریم.

لژیونر جدید فوتبال ایران همچنین از وضعیت دیگر مهاجم بوشهری فوتبال ایران یعنی طارمی صحبت کرد و گفت: فکر می کنم باشگاه میلان برای جذب طارمی جدی باشد. امیدوارم این توافق صورت بگیرد و ما مهدی را در میلان ببینیم و این باعث افتخار ما است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه