اخبار داغ

چشمی و مطهری چه گفتند؟

اعتراض پشت درهای نیمه باز!/ حرفهای تکراری آبی ها؛ از دروغ تا درجا زدن

اعتراض پشت درهای نیمه باز!/ حرفهای تکراری آبی ها؛ از دروغ تا درجا زدن
دو بازیکن استقلال درباره شرایط نابسامان این تیم صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی که اعلام شده بود بازی دوستانه استقلال و آلومینیوم بدون حضور رسانه ها انجام می‌شود، اما به شکلی عجیب شاهد حضور برخی رسانه ها در محل بازی بودیم.

جالب اینجا است که بازیکنان استقلال بعد از بازی در بازی که قرار بوده بدون حضور رسانه ها برگزار شود  مصاحبه های اعتراضی انجام داده اند و دوباره از شرایط گله کرده اند! مصاحبه های واحد و متحدالشکل که به نظر می رسد با برنامه ریزی انجام می شود.

این شیوه طی هفته های اخیر بارها در اطراف تمرینات و بازی های تیم استقلال اتفاق افتاده و به نظر می رسد رویکرد جدید باشگاه استقلال در این فصل باشد.

چشمی: می‌خواهند استقلال را به یک تیم معمولی تبدیل کنند

روزبه چشمی مدافع – هافبک درباره شرایط استقلال اظهار داشت: من اگر بخواهم درباره شرایط استقلال حرف بزنم، باید بگویم همان‌جایی هستیم که 7 ماه قبل قرار داشتیم.

وی افزود: هیچ اتفاق در استقلال نیفتاده. افراد در استقلال جابجا شدند اما هیچ اتفاق مثبتی رخ نداد. توقع هواداران کم نمی‌شود و آنها قهرمانی‌ می‌خواهند. استقلال همیشه باید مدعی و برای قهرمانی بسته شود. اگر بازی‌ها شروع شود و نتیجه نگیریم، فشار روی بازیکنان و مربیان خواهد بود.

بازیکن استقلال خاطرنشان کرد: من دیگر نمی‌دانم بازیکنان چطور برادری خود را ثابت کنند. جلسه‌ای را دو هفته پیش با علی خطیر برگزار کردیم. او گفت نیاز به زمان دارم و دو هفته وقت می‌خواهم. من فکر نمی‌کردم بازیکنان قبول کنند اما باز قبول و برادری‌شان را ثابت کنند. برخی از بازیکنان استقلال زیر ۵۰ درصد پول گرفته‌اند و برخی دیگر ۶۰ درصد گرفته‌اند، ما تازه به دنبال آن هستیم پول خود را به ۸۰ درصد برسانیم. ۱۰ روز دیگر بازی‌ها شروع می‌شود و هیچ تیمی مثل استقلال درگیر نیست. مگر می‌شود یک قدم مثبت برای استقلال بر داشته نشده باشد؟

چشمی تصریح کرد: همه تیم‌ها با بازیکنان خود تسویه حساب و پیش پرداخت امسال خود را دریافت کردند اما ما هنوز از فصل گذشته طلب داریم. اگر پول نیست برای همه باید پول نباشد. اگر بازیکنان امید استقلال حضور نداشته باشند، ما نمی‌توانیم تمرین کنیم. تعداد بازیکنان ما کم است و هر تمرین ۸ بازیکن از امید می‌آیند تا استقلال بتواند تمرین کند.

وی تاکید کرد: بازیکنانی که از فصل گذشته در استقلال حضور داشتند، چه کاری کرده‌اند که باید این رفتار با آنها بشود؟ مدیران تغییر کردند و هر کدام از آنها وقت خواستند تا به اوضاع سروسامان بدهند، وقت و فرصتی که می‌خواستند به پایان رسید آنها رفتند و نفر بعدی آمد!

بازیکن استقلال اعلام کرد: جواد نکونام فکر نمی‌کرد شرایط این قدر سخت باشد. بازیکنان سنگ تمام گذاشته‌اند. برخی تیم‌ها پول نگرفتند تا تمرینات شروع شود. ما ۱۲ بازیکن هستیم که با مربیان کار می‌کنیم، توقع کم نمی‌شود، همه باید برای قهرمانی تلاش کنند. می‌خواهند استقلال را به یک تیم معمولی تبدیل کنند.

چشمی افزود: یک بازیکن با من تماس گرفت و گفت دوست دارم در استقلال بازی کنم اما این اتفاق رخ نداد. بازیکنان خود را نتوانستیم حفظ کنیم، نه تنها تیم تقویت نشد بلکه بازیکنان را از دست دادیم. لیگ شروع شود هوادار با بازیکن و مربی کار دارد نه کسی دیگر.

وی گفت: آقایان راجع به استقلال صحبت‌هایی کردند که به ضرر ما تمام شد. طوری درباره بدهی‌های استقلال حرف زدند که انگار بقیه تیم‌ها رئال مادرید و بارسلونا هستند و پول دارند و فقط ما مشکل داریم. در باشگاه دنبال مدارک بودند اما چه اتفاق مثبتی رقم خورد؟ چه مشکلی حل شد؟ گروهی باعث شدند کار به اینجا برسد، نفرات رفتند اما قدم مثبتی برنداشته شد. باز هم می‌گویم از نظر مالی جایی هستیم که 7 ماه پیش بودیم، اردو نرفتیم، بازیکن نگرفتند، بازیکنان خودمان حفظ نشدند، دیگر چه کار باید کنند تا استقلال به تیم معمولی تبدیل شود؟

مطهری: در استقلال فقط دروغ می‌شنویم

ارسلان مطهری مهاجم استقلال درباره شرایط این تیم اظهار داشت: مشکل استقلال اتفاقات و حواشی مدیریتی آن است. اگر یکسری حرف‌ها را مطرح می‌کنم، چون وظیفه‌ام است.

وی افزود: نمی‌دانیم به کسی اعتماد کنیم. هرمدیری می‌آید به ما می‌گوید قبلی‌ بدهی به بار آورده. شما که می‌دانید تیم بدهی داشته است چرا آمدید؟ بگویید چه کاری انجام می‌دهید که ما بدانیم.

بازیکن استقلال خاطرنشان کرد: مشکل اصلی استقلال ثبات مدیریتی است. مدیری که می‌آید، باید بداند برای چه آمده و باید درک کند که اینجا استقلال است. در این تیم دروغ زیاد شنیده‌ایم؛ یکی از مدیران قبلی در یک روز پنجشنبه به من وعده داد که فردا پول بازیکنان واریز می‌شود، در حالی که جمعه بانک تعطیل است!

مطهری تصریح کرد: در حال حاضر همه بازیکنان فقط بخاطر عشق به استقلال تمرین می‌کنند، هر مدیری می‌آید، می‌گوید من به خاطر استقلال آمد. پدر من هم می‌تواند مدیر استقلال شود، من با دیپلم هم می‌توانم مدیر شوم.

وی تاکید کرد: همه کار با تیم می‌کنند که تیم معمولی شود. بازیکن نمی‌گیرید، زمین تمرین خوب نداریم، در این بین یا افراد و نهادهایی هستند که اجازه نمی‌دهند متولی باشگاه استقلال به این تیم کمک کند و یا اینکه خود آقایان نمی‌دانند دارند چه بلایی سر تیم می‌آورند، بی‌مسئولیتی تا کجا؟

بازیکن استقلال گفت: ما فقط تمرین می‌کنیم و می‌رویم، همه قول می‌دهند. ما می‌دانیم مدیران قبلی بدهی به بار آورند، شما می‌خواهید چه کار کنید؟ برنامه شما چیست؟

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه