اخبار داغ

حمیدرضا محمدی در گفتگو با دانا:

سامانه سماح بروزرسانی شده است/ هزینه بیمه اربعین ۱۴۰۲ نهایی شد+ جزئیات

سامانه سماح بروزرسانی شده است/ هزینه بیمه اربعین ۱۴۰۲ نهایی شد+ جزئیات
سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه سامانه سماح برای ثبت نام زائران اربعین بروزرسانی شده است، گفت: هزینه بیمه اربعین ۱۴۰۲ نهایی شد.

حمیدرضا محمدی سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا با بیان اینکه امسال پیش‌ثبت‌نام اربعین نداریم، اظهار داشت: سامانه سماح برای نام نویسی متقاضیان سفر به کربلا در ایام اربعین حسینی امسال بروزسانی و کد نویسی شده است.

محمدی با بیان اینکه نام نویسی از زائران و متقاضیان سفر به کربلا در ایام اربعین حسینی از فردا ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد، خاطر نشان کرد: متقاضیان راهپیمایی اربعین حسینی باید با مراجعه به سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir برای ثبت نام خود اقدام کنند، همچنین برای ثبت‌نام قطعی باید پس از وارد کردن اطلاعات گذرنامه، هزینه بیمه را نیز بپردازند.

سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه در سامانه سماح زائران زمان رفت و بازگشت، وسیله پیشنهادی برای تشرف به این سفر و حتی مرز خروجی هم مشخص می‌کنند،‌ خاطر نشان کرد: بهره مندی از سامانه سماح سبب می شود تا امکانات لازم بر اساس زمان‌بندی‌ها در اختیار زائران قرار گیرد.

هزینه بیمه اربعین ۱۴۰۲ نهایی شد

محمودی در ادامه با بیان اینکه سال گذشته پس از اعلام زمان ثبت‌نام نهایی، افراد برای تکمیل روند ۱۸ هزار تومان به عنوان هزینه بیمه پرداخت کردند، گفت: در سال جاری سازمان حج و زیارت هزینه بیمه زائران اربعین را در قالب سه بسته تدوین کرده است، به طوری که بسته اول ۳۵ هزار تومان، بسته دوم ۴۵ هزار تومان و در نهایت بسته سوم ۵۵ هزار تومان در نظر گرفته شده تا زائران عزیز هر کدام را که خواستند انتخاب کنند تا تحت پوشش خدمات بیمه قرار گیرند و بتواند در صورت نیاز از خدمات بهره مند شوند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه