اخبار داغ

بازیهای آسیایی هانگژو| تست شناگران و زنان کوراش کار در آکادمی المپیک

بازیهای آسیایی هانگژو| تست شناگران و زنان کوراش کار در آکادمی المپیک
شناگران اعزامی به بازی های آسیایی و اعضای تیم کوراش زنان با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمون های آمادگی جسمانی، روانشناسی ورزشی و پیشگیری از آسیب های ورزشی دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از برگزاری اردوی متمرکز تیم ملی شنا که طی روزهای 12 تا 22 تیرماه و به میزبانی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد، 4 شناگر برتر جواز حضور در ادامه اردوهای آماده سازی این تیم را کسب کردند.

در ادامه، سامیار عبدلی و هومر عباسی به منظور حضور در بیستمین دوره مسابقات شنا قهرمانی جهان که طی روزهای 1 تا 8 مرداد در شهر فوکاگو ژاپن در حال برگزاری است به این کشور اعزام و دو عضو دیگر این تیم متین سهران و مهرشاد افقری تمرینات خود را در شهرهای خود و زیر نظر کادرفنی دنبال می کنند که این دو نفر صبح امروز در آزمون های مذکور حضور یافتند.

دو عضو تیم ملی شنا اعزامی به بازی های آسیایی با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمون های آمادگی جسمانی، روانشناسی ورزشی و پیشگیری از آسیب های ورزشی دادند.

 

سهران و افقری فردا و به جهت حضور در اردویی تدارکاتی به کشور ترکیه اعزام خواهند شد و عبدلی و عباسی نیز پس از پایان مسابقات قهرمانی جهان، مستقیما از ژاپن به ترکیه خواهند رفت تا به مدت 3 هفته تمرینات خود را به منظور حضوری موفق در بازی های آسیایی در کشور ترکیه پیگیری کنند.

گامر دیلانچیان سرمربی ارمنستانی به همراه خشایار حضرتی مربی این تیم هدایت تیم ملی شنا را در اردوهای آماده سازی این تیم بر عهده دارند.

همچنین ورزشکاران حاضر در اردوی آماده سازی تیم ملی کوراش زنان با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمون های آمادگی جسمانی، روانشناسی ورزشی و پیشگیری از آسیب های ورزشی شرکت کردند.

10 ورزشکار حاضر در ششمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی کوراش زنان صبح امروز و در حضور محبوبه خورشیدی سرمربی این تیم در آزمون های آمادگی جسمانی، روانشناسی ورزشی و پیشگیری از آسیب های ورزشی  این آکادمی حضور یافتند.

دنیا آقایی و طاهره آذرپیوند در وزن 70- کیلوگرم و ملیکا امیدوند و زهرا باقری در وزن 87- کیلوگرم چهار ورزشکار اعزامی تیم ملی کوراش بانوان به بازی های آسیایی هانگژو هستند که به همراه فاطمه برمکی، سمانه خجسته، فریبا عاقلی، پردیس عیدی وندی، زهره تقوی و صبا کرمعلی دیگر اردونشینان این تیم در آزمون های مذکور حضور پیدا کردند.

4 ورزشکار اعزامی این تیم به بازی های آسیایی، به تازگی از اردوی تدارکاتی قرقیزستان که با حضور ورزشکارانی از ایران، ترکمنستان، ازبکستان و قرقیزستان میزبان برگزار شد، بازگشته اند.

این مرحله از اردوهای تیم ملی کوراش زنان از 28 تیر در آکادمی ملی المپیک آغاز و تا 13 مرداد ادامه خواهد داشت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه