اخبار داغ

حمیدرضا محمدی در گفتگو با دانا عنوان کرد؛

امکان ثبت‌ نام گروهی اربعین با ظرفیت ۴۰ نفر/ زائران به توصیه ها توجه کنند

امکان ثبت‌ نام گروهی اربعین با ظرفیت ۴۰ نفر/ زائران به توصیه ها توجه کنند
معاون عتبات سازمان حج و زیارت از امکان ثبت‌نام گروهی اربعین با ظرفیت ۴۰ نفر خبر داد و گفت: بر اساس نظر وزارت بهداشت، زیارت برای برخی افراد منع شده است.

حمیدرضا محمدی معاون عتبات سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا با بیان اینکه مشکل سامانه سماح به طور کلی برطرف شد، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده، مشکل سامانه سماح برطرف شد و افراد می‌توانند با مراجعه به این سامانه  نسبت به قطعی کردن ثبت‌ نام اقدام کنند.

امکان ثبت‌نام گروهی اربعین با ظرفیت ۴۰ نفر

وی با بیان اینکه اگر زائران تصمیم به سفر خانوادگی و گروهی دارند بهتر است که به صورت گروهی در سامانه ثبت نام کنند، گفت: امسال در سامانه سماح امکان ثبت‌نام از متقاضیان زیارت اربعین به صورت گروهی تا ۴۰ نفر فراهم شده است و ستاد مرکزی اربعین هم از مردم می‌خواهد به صورت گروهی عازم زیارت اربعین شوند.

زائران اربعین حسینی مدت سفر خود را مدیریت کنند

وی در ادامه بااشاره به اینکه ستاد مرکزی اربعین از زائران می‌خواهد تا با توجه به گرمای هوا سفر خود را کوتاه کنند، گفت: انتخاب تاریخ رفت و برگشت زائران در ایام اربعین با خود آنها است اما توصیه می‌کنیم تا زائران مدت سفر خود را حداکثر به مدت یک هفته تعیین کنند تا هموطنان بیشتری بتوانند از امکانات اقامتی در عتبات عالیات بهره بگیرند.

به گفته معاون عتبات سازمان حج و زیارت؛ بر اساس نظر وزارت بهداشت و مصوبه ستاد مرکزی اربعین، زیارت برای برخی افراد منع شده است که توصیه می کنیم این افراد از سفر خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: 

سامانه سماح سامانه ای برای ارائه خدمات غیر حضوری به زائران اربعین/ ثبت نام آغاز شد

سامانه سماح بروزرسانی شده است/ هزینه بیمه اربعین ۱۴۰۲ نهایی شد+ جزئیات

ثبت نام بیش از ۸۰ هزار نفر در سامانه سماح تاکنون/ مشکل فنی سامانه برطرف شد

ضوابط و مقررات خروج از کشور مشمولان غیر غایب برای زیارت عتبات

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه