اخبار داغ

استقلال یک - ملوان صفر؛

لیگ برتر فوتبال| پیروزی دشوار استقلال مقابل رقیب سرسخت؛ جبران مافات مرادمند برای نکونام!

لیگ برتر فوتبال| پیروزی دشوار استقلال مقابل رقیب سرسخت؛ جبران مافات مرادمند برای نکونام!
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان با برتری آبی‌پوشان تهرانی خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان طی دیداری در چارچوب آخرین روز از هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (پنج‌شنبه - ۲۶ مردادماه) در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران به مصاف یک‌دیگر رفتند که این جدال کلاسیک با پیروزی استقلال پایان یافت.

آبی‌پوشان تهرانی که با مشکلات مدیریتی و اقتصادی زیادی مواجه شده و اصلاً در شرایط خوبی به‌سر نمی‌برند، هفته نخست لیگ را با برد مطمئن و پر گل خارج از خانه مقابل صنعت‌نفت آغاز کردند تا با دست پُر به مصاف ملوانان بروند. در سوی دیگر هم شاگردان مهدی تارتار هفته نخست را مقابل تیم سابق سرمربی‌شان متحمل شکست شده بودند.

بیش‌تر بخوانید؛
نکونام: تصمیم‌گیرنده و کسی که کار انجام می‌دهد، من نیستم

در نیمه نخست این بازی و در همان دقایق ابتدایی، ملوانان روی خطای محمدحسین مرادمند صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این ضربه توسط سیدحسین حسینی مهار شد و بازی بدون گل ادامه یافت. دو تیم در ادامه نیمه موقعیت خاصی نداشتند تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد و حسینی، ستاره این نیمه بدون ستاره باشد. 

در نیمه دوم آبی‌ها با ورود مهرداد محمدی و پیمان بابایی، فشار را روی دروازه میهمان گیلانی خود بیش‌تر کردند تا ۳ امتیاز را در خانه نگه دارند. حملات استقلال در دقیقه ۷۹ بالاخره با ضربه سر مرادمند روی پاس مهدی مهدی‌پور به تور دروازه ملوان نشست تا گل اول استقلال توسط مدافعی که در نیمه اول پنالتی داده بود، به ثمر برسد.

وینگر شماره ۷ آبی‌پوشان تهرانی پس از گل برتری آبی‌ها، یک موقعیت خوب را از دست داد تا بازی با همان برد حداقلی به سود استقلال به پایان برسد و استقلال با ۶ امتیاز، هم‌چنان خودش را مدعی نشان بدهد. ملوان نیز با صفر امتیاز، به روزهای بد و سخت خود ادامه داد.

استقلال یک
گل: محمدحسین مرادمند (۷۹)

ملوان صفر
گل: -

بیش‌تر بخوانید؛
تارتار: برای استقلال طرح و برنامه خاصی داریم

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، کوین یامگا و ارسلان مطهری.

ترکیب ملوان: محمدحسین اکبرمنادی، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، آرمان اکوان، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، مهران احمدی، میلاد شعبانلو، پیمان رنجبری، مسعود کاظمینی و حسین صادقی.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه