اخبار داغ

افتخاری در گفتگو با دانا:

مخالفان لایحه حجاب و عفاف به خارج از کشور پالس فتنه ندهند

مخالفان لایحه حجاب و عفاف به خارج از کشور پالس فتنه ندهند
رئیس جمعیت زنان انقلاب اسلامی با انتقاد از اظهارنظرهای غیرکارشناسی برخی درباره لایحه حجاب و عفاف گفت: مخالفان لایحه حجاب و عفاف به خارج از کشور پالس فتنه ندهند.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ربیعی، امنیتیترین عضو کابینه حسن روحانی در تازه ترین اظهارنظرهای سیاسی خود با حمله به لایحه حجاب و عفاف گفته است: قانون حجاب، نزاع و ستیز را به مدارس هم خواهد کشاند!

او در گفتگو با روزنامه اعتماد عنوان کرده است: لایحه عفاف و حجابی که به مجلس رفت و در نهایت به دور از منظر افکار عمومی به صورت «اصل هشتاد و پنجی» آن‌چنان گسترده شده که نزاع و ستیز را به مدارس هم انتقال خواهد داد، من واقعا فکر می‌کنم سیاست‌گذاران در مجلس، در جهانی متفاوت از جهان واقعی و جاری در جامعه ایران، سیر می‌کنند.

این اظهارنظر ربیعی درحالی مطرح است که به نظر می رسد در سال انتخابات و در آستانه بازگشایی مدارس، جریان غربگرا در تلاش است تا مدارس را برای رقم خوردن حوادث تازه ای مهیا سازد تا به بهانه لایحه حجاب و عفاف، فضای آموزشی کشور را دچار تشنج کرده و ناآرام سازد.

لاله افتخاری، رئیس جمعیت زنان انقلاب اسلامی در این باره در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، با اشاره به اینکه چنانچه لایحه حجاب و عفاف به قانون تبدیل شود، لازم الاجرا است و همه باید در برابر قانون مطیع باشیم، گفت: مخالفان لایحه حجاب و عفاف به خارج از کشور پالس فتنه ندهند.

وی با اشاره به اینکه بعید است لایحه فوق به سرعت تبدیل به قانون شود، ادامه داد: هزاران پیشنهاد برای اعمال در این لایحه از سوی نمایندگان و کارشناسان حوزه فرهنگی مطرح است که باید به طور دقیق بررسی و در صورت تایید اعمال شود، بنابراین روند چکش کاری لایحه در کمیسیون زمان بر خواهد بود.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: این لایحه در صورتی که به قانون تبدیل شود براساس اصل ۸۵ قانون اساسی، به طور موقت اجرا خواهد شد، بنابراین در صورتی که در زمان اجرا دچار نواقص و ایراداتی باشد می توان آن را اصلاح کرد.

افتخاری با انتقاد از پیش بینی های غیرکارشناسانه برخی از نتیجه اجرای این قانون در جامعه گفت: نمایندگان به دقت در بررسی این طرح اقدام کنند تا جریانی از درون کشور فرصت تحرکاتی علیه لایحه حجاب و عفاف نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته برخی به بهانه پرتاب شدن مواد سمی به داخل مدارس، فضای آموزشی کشور را ناامن جلوه داده و برای دانش آموزان حاشیه سازی کردند تاکید کرد: تعطیلی مدارس به بهانه پرتاب مواد سمی، روند آموزشی را برای دانش آموزان و دانشجویان مختل کرد و هزینه های سنگین برای خانواده ها به دنبال داشت.

رئیس جمعیت زنان انقلاب اسلامی تصریح کرد: ملت دست دشمنان آرامش در کشور را خوانده است و گرفتار توطئه نمی شود. نباید اجازه داد مخالفان لایحه حجاب و عفاف برای کشور حاشیه سازی کرده و به خارج از کشور پالس بدهند.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه