اخبار داغ

آشنایی کامل با شرایط اخذ نمایندگی چرتکه و رباتیک کودکان + معرفی بهترین شرکت اعطای نمایندگی

آشنایی کامل با شرایط اخذ نمایندگی چرتکه و رباتیک کودکان + معرفی بهترین شرکت اعطای نمایندگی
رباتیک و چرتکه از جمله رشته های بسیار محبوبی است که امروزه دوره های آموزشی آن توسط مراکز آموزشی مختلفی در سراسر جهان برگزار می شود.

به گزارش راه دانا؛ رباتیک و چرتکه از جمله رشته های بسیار محبوبی است که امروزه دوره های آموزشی آن توسط مراکز آموزشی مختلفی در سراسر جهان برگزار می شود. این رشته ها جذابیت ها و فواید آموزشی مختلفی دارند که سبب تقویت خلاقیت و افزایش مهارت های ذهنی می شود. از این رو بسیاری از مراکز آموزشی به دنبال اخذ نمایندگی چرتکه و رباتیک هستند تا این خدمات آموزشی را لیست دوره های مرکز خود اضافه کنند. بنابراین تلاش می کنند تا بهترین گزینه را متناسب با نوع فعالیت های آموزشی که عموما در زمینه خلاقیت کودک است انتخاب کنند.

در این مقاله قصد داریم نکات مهم و مفیدی را بیان کنیم تا بتوانید با اطمینان نمایندگی خدمات آموزشی کودکان را دریافت کنید پس تا پایان همراه ما باشید.

دریافت و اخذ نمایندگی چرتکه و رباتیک چه کاربردی دارد؟

یکی از مدل های آموزشی مهمی که توسط بسیاری از سیستم های آموزشی در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته مدل آموزشی استم ( STEM ) است. استم مخفف علوم، فناوری، مهندسی و محاسبات است. رشته هایی چون محاسبات ریاضی با چرتکه سوروبان و رباتیک نیز کاملا بر اساس استم بوده که به پیشبرد اهداف این مدل آموزشی کمک می کند. از این رو با اخذ نمایندگی رباتیک یا چرتکه می توان این رشته های مبتنی بر استم را به خدمات مرکز اضافه کرد.

ویژگی هایی که به اخذ نمایندگی چرتکه کمک می کند

مواردی وجود دارد که اگر آنها را مد نظر قرار دهیم می توانیم خدمات یک برند معتبر را دریافت کنیم. از جمله توجه به فاکتورهایی که شناخت و یافتن یک شرکت و موسسه آموزشی معتبر برای اخذ نمایندگی چرتکه را آسان کند.

  1. برند شناخته شده باشد: برند هایی که سالهای بیشتری از تاسیس آنها می گذرد عموما در طی سالها توانسته اند به محصولات بی نقصی دست پیدا کنند. همچنین فعالیت مداوم را می توان به معنی جلب رضایت مشتریان، داشتن زیرساخت درست و جریان فروش مناسب قلمداد کرد.
  2. از مشتریان آنها پرس و جو کنید: یکی دیگر از راههای مناسب پرسیدن از افرادی است که قبلا اخذ نمایندگی چرتکه را از موسسه یا شرکت مورد نظر دریافت کرده باشند. می توان از آنها کیفیت محصولات و خدمات را جویا شد. در صورتی که به سوالات شما صادقانه پاسخ داده شود می توانید یک معیار درست برای انتخاب داشته باشید.
  3. پشتیبانی آموزشی مناسب از نماینده: شما پس از دریافت نمایندگی چرتکه بارها با ابهامات مختلف یا نیاز های آموزشی مواجه خواهید شد. موسسه یا شرکت فعال در زمینه چرتکه ای که بتواند دوره های آموزش و تربیت مربی درست و نیز پشتیبانی درستی از شما انجام دهد بسیار ضروری است.

 

ویژگی هایی که به اخذ نمایندگی رباتیک کمک می کند

رباتیک از جمله خدماتی است که معیار های یافتن یک شرکت خوب از آن تا حد زیادی مشابه چرتکه است. شما می توانید با معیارهایی که در زیر گفته می شود بهترین شرکت رباتیک کودکان را پیدا کنید.

  1. داشتن تنوع محصولات از مقدماتی تا پیشرفته: آموزش رباتیک به کودکان دارای سطوح مختلفی از مقدماتی تا پیشرفته است. شما برای آنکه بتوانید آموزشی منطبق برای این مدل اجرا کنید، باید تجهیزات رباتیکی لازم برای هر سطح را داشته باشید. به همین دلیل بهتر است نمایندگی رباتیک کودکان را طوری انتخاب کرد که دارای تنوع پکیج های رباتیک کودکان از سطوح پایه تا حرفه ای باشد.
  2. دوره های مربیگری رباتیک و خدمات پشتیبانی آموزشی: در استفاده از خدمات و محصولات رباتیک کودکان نیز مانند چرتکه پشتیبانی از اهمیت بالایی برخوردار است. پیچیدگی های علمی و نیز اهمیت یادگیری تخصصی آن سبب می شود که همواره به پشتیبانی آموزشی نیازمند باشیم؟

 

برای دریافت نمایندگی رباتیک و چرتکه چه شرایطی لازم است؟

شرکت ها و موسسات مختلف برای اعطای امتیاز نمایندگی خود شرایطی را مشخص می کنند. این شرایط معیاری است تا آنها بتوانند بهترین و فعال ترین نماینده را با توجه به معیارهای از پیش تعیین شده گزینش و نهایی نمایند. از جمله شرایطی که به صورت مشترک ممکن است بیان نمایند عدم سوء سابقه، دارای تحصیلات و یا تجربیات آموزشی در زمینه مورد نظر، داشتن فضای آموزشی استاندارد و مجوز های محلی لازم از نهادهای ذیربط مستقر در آن منطقه است.

اما برای شروع کار نمایندگی چه اقداماتی باید انجام دهد؟

تا اینجا در این مقاله سعی کردیم توضیحات کاملی را از رشته های محاسبات ذهنی و آموزش رباتیک کودکان و نیز اقدامات اولیه و شرایط لازم برای دریافت نمایندگی آنها را بیان کنیم. در صورتیکه که بتوان با موفقیت تمامی این مراحل را سپری کرد و صاحب امتیاز نمایندگی شد می توان شروع اصلی فعالیت عنوان کرد.

  • حال باید با شرکت در دوره های آموزشی و مربیگری شرکت مربوطه ابتدا آموزش های لازم را دریافت و نسبت به آنها مسلط شد.
  • در قدم بعدی می بایست تبلیغات مناسبی از رشته و محصولات لازم در مرکز آموزشی خود و یا سایر مراکز آموزشی ارائه داد تا بتوان دانش آموزان و فراگیران را برای شرکت در دوره ها ثبت نام کرد.
  • در نهایت نیز با نظارت مستمر بر کیفیت کلاس ها و دوره های آموزشی در صورت نیاز آنها را برای شرکت در رویداد های ملی و بین المللی چرتکه و رباتیک ثبت نام کرد.

این موارد در صورتی که به درستی و با برنامه ریزی لازم توسط نمایندگی انجام شود نوید بخش ارائه خدمات مفید و سودآور آموزشی در ناحیه نمایندگی خواهد شد. تعامل دو طرفه و همکاری موثر بین نمایندگی و شرکت مربوطه نیز نوید بخش یک همکاری طولانی مدت خواهد شد.

بهترین شرکت اعطای نمایندگی رباتیک و چرتکه

شرکت ها و موسسات آموزشی مختلفی وجود دارد که هریک در تلاشند تا با افزایش کیفیت محصولات و خدمات خود نمایندگان و مراکز بیشتری را به سمت خود جذب نمایند. در این میان گروه آموزشی داناکو با تجربه چندین ساله و تنوع رشته ها و محصولات آموزشی در بیش از 20 رشته می تواند یک گزینه مناسب باشد. شما می توانید از طریق راههای زیر با کارشناسان داناکو جهت اخذ نمایندگی آموزشی کودکان در ارتباط باشید.

شماره تماس: 02136043924

سایت: Danaco.org

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه