اخبار داغ

حمل بار زمینی | روشی موثر و قابل اعتماد برای ارسال کالا

حمل بار زمینی | روشی موثر و قابل اعتماد برای ارسال کالا
بهترین و اقتصادی ترین روشی که برای ارسال بار از کشورهای اروپایی به ایران میتوانیم معرفی کنیم، حمل و نقل زمینی میباشد؛ اما چرا؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهترین و اقتصادی ترین روشی که برای ارسال بار از کشورهای اروپایی به ایران میتوانیم معرفی کنیم، حمل و نقل زمینی میباشد؛ اما چرا؟

  • امکان حمل مستقیم بار از درب مبدا بارگیری تا مقصد مورد نظر

  • کرایه بسیار کمتر نسبت به حمل و نقل هوایی و دریایی

  • حمل بار به صورت FTL و LTL

این موارد تنها بخشی از مزایای حمل بار زمینی از انگلیس، هلند، حمل بار زمینی از ترکیه و سایر کشورهای اروپایی میباشند که با استفاده از خدمات تخصصی حمل و نقل زمینی به دو شیوه FTL و LTL با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس میتوانید برای خود به ارمغان آورید. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با ارائه خدمات حرفه ای حمل بار زمینی از اروپا و ترخیص کالا از گمرکات زمینی، امکان استفاده از شرایطی امن، مطمئن، مقرون به صرفه و حتی سریع را برای مشتریان خود فراهم کرده است؛ از این رو، اگر شما هم جزو آن دسته از تجار یا خریدارانی هستید که برای ارسال کالاهای خود از اروپا به دنبال روشی آسان و کم هزینه اما مطمئن میگردید، با ما در شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس همراه باشید.

مزایا و معایب حمل بار زمینی از اروپا

علی رغم اینکه امکان استفاده از خدمات حمل بار هوایی و دریایی از کشورهای اروپایی وجود دارد، با توجه به مسافت اندک میان این کشورها با ایران، معمولا بهترین روشی که به مشتریان خود پیشنهاد میکنیم، سرویس حمل بار زمینی از انگلیس، ترکیه، حمل بار زمینی از هلند و سایر کشورهای اروپایی میباشد؛ چرا که تاثیر بسزایی در کاهش هزینه ها دارد و با توجه امکانات مناسبی که در این فرایند استفاده میشوند، قطعا محصولات شما با سرعت خوب و رعایت استانداردهای حمل و نقل بین المللی به ایران تحویل داده خواهند شد. برخی از مزایا و معایب این سرویس عبارتند از:

مزایای حمل و نقل زمینی کالا

مزایا

توضیحات

کرایه ارزان تر

هزینه تمام شده استفاده از خدمات حمل بار زمینی از اروپا برای ایرانیان نسبت به سایر روش های حمل و نقل، بسیار کمتر خواهد بود.

حمل درب به درب

امکان حمل مستقیم کالا از محل درب انبار بارگیری تا درب مقصد مورد نظر شما وجود دارد.

قابلیت چینش

با توجه به فضای مناسبی که در کامیون ها وجود دارد، قابلیت چینش و عدم قرارگیری محموله ها بر روی یکدیگر وجود دارد.

کاهش هزینه بسته بندی

از آنجا که بسته بندی کالا در حمل بار زمینی از انگلیس، هلند و حمل بار زمینی از ترکیه با پیچیدگی های کمتری همراه است، هزینه های بسته بندی نیز کاهش خواهد یافت.

انعطاف پذیری بالا

تخلیه و بارگیری بار در ترانزیت زمینی نسبت به سایر روش ها انعطاف بیشتری دارد.

معایب حمل و نقل زمینی کالا

معایب

توضیحات

احتمال بروز آسیب

از آنجا که احتمال بروز تصادف و آسیب در این روش بسیار بالاست، معمولا ریسک بالاتری نسبت به حمل بار زمینی دارد.

نامناسب برای مسیرهای طولانی

به دلیل سرعت پایین حمل و نقل زمینی، به هیچ عنوان برای مسافت های طولانی و حمل کالاهای حساس پیشنهاد نمیکنیم.

سرعت پایین

نسبت به خدمات حمل بار هوایی، سیستم حمل و نقل زمینی سرعت بسیار پایین تری در ارسال کالا دارد

مدت زمان حمل بار زمینی هلند، ترکیه و انگلیس

علی رغم اینکه سرعت حمل و نقل زمینی در مقایسه با حمل و نقل هوایی بسیار پایین تر میباشد، شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تمام تلاش خود را کرده است تا محموله های زمینی مشتریان خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد مورد نظر برساند؛ از این رو، سرویس حمل بار زمینی از هلند ، حمل بار زمینی از ترکیه و حمل بار زمینی از انگلیس و سایر کشورهای اروپایی به یکی از محبوب ترین خدمات ما در چند سال اخیر تبدیل شده است. برای اطلاع از مدت زمان تقریبی حمل بار زمینی از ترکیه، انگلیس و حمل بار زمینی از هلند، توجه شما را به لیست زیر جلب میکنیم:

حمل بار زمینی از ترکیه به ایران

  • مدت زمان حمل بار زمینی از استانبول به گمرک بازرگان: 12 روز کاری

  • مدت زمان حمل بار زمینی از آنکارا به گمرک بازرگان: 11 روز کاری

  • مدت زمان حمل بار زمینی از آنتالیا به گمرک بازرگان: 15 روز کاری

حمل بار زمینی از هلند به ایران

  • مدت زمان حمل زمینی بار از هلند به گمرک بازرگان: 15 روز کاری

  • مدت زمان حمل بار زمینی از هلند به گمرک جلفا: 16 روز کاری

  • مدت زمان حمل زمینی بار از هلند به گمرک شهریار: 20 روز کاری

  • مدت زمان حمل زمینی بار از هلند به گمرک سلفچگان: 21 روز کاری

حمل بار زمینی از انگلیس به ایران

  • مدت زمان حمل زمینی از انگلیس به گمرک بازرگان: 19 روز کاری

  • مدت زمان حمل بار زمینی از انگلیس به گمرک جلفا: 20 روز کاری

نحوه حمل و نقل جاده ای از کشورهای اروپایی به ایران

حمل بار زمینی از اروپا روشی رایج برای ارسال کالاها از این کشورها به ایران به شمار میرود و همانطور که میدانید، از کامیون ها و وسایل نقلیه جاده ای در این سرویس استفاده میکنیم. اگر قصد واردات کالا از اروپا را دارید یا کالایی را خریداری و قصد ارسال آن به ایران را دارید، در وهله اول، فروشنده کالا باید کالا را به انبار ما در کشور اروپایی مبدا تحویل دهد تا بتوانیم سایر تشریفات حمل بار زمینی را به انجام برسانیم. در ادامه، نحوه حمل بار زمینی از انگلیس، حمل بار زمینی از ترکیه، حمل بار زمینی از هلند و... به صورت زیر میباشد:

  • بارگیری کالا: پس از بسته بندی کالاها در محل مبدا در اروپا، بارگیری آنها بر روی کامیون یا هر وسیله نقلیه زمینی دیگری جهت حمل بار زمینی از ترکیه، هلند یا حمل بار زمینی از انگلیس آماده خواهد شد.

  • مسیر حمل بار: پس از بارگیری کالا، با توجه به محدودیت ها و سختی های هر مسیر، بهترین راه برای حمل بار زمینی از هلند انتخاب خواهد شد.

  • عبور از مرز کشورها: در طول مسیر حمل بار زمینی، کامیون از مرزهای مختلفی عبور میکند که در هر مرحله، اسناد و مدارک مورد بررسی قرار میگیرند.

  • تحویل بار: در مرحله اخر، کالا به گمرک زمینی مقصد در ایران تحویل داده میشود تا با انجام پروسه ترخیص کالا، به دست صاحب کالا برسد.

بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی در زمینه حمل بار زمینی

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با ارائه سرویس های ویژه حمل بار زمینی به صورت گروپاژ و فول تراک از مبدا کشورهایی نظیر هلند، ترکیه و انگلیس، این امکان را برای مشتریان ایرانی خود فراهم کرده است تا از مطمئن ترین و کم هزینه ترین روش حمل بار از اروپا به ایران بهره مند شوند. مدت زمان حمل بار زمینی از هلند، انگلیس یا حمل بار زمینی از ترکیه به ایران علی رغم سرعت پایین سیستم حمل و نقل زمینی بسیار کوتاه میباشد و در برخی موارد، فقط یک هفته طول میکشد.

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا به یکی پرطرفدارترین سرویس های خود در زمینه حمل بار زمینی از هلند، حمل بار زمینی از ترکیه، حمل بار زمینی از انگلیس و سایر کشورها بپردازیم تا تجربه حمل و نقلی امن و مقرون به صرفه را در کنار تیم شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس برای خود رقم بزنید. برای اطلاعات بیشتر، میتوانید از طریق وبسایت www.fnxcargo.com با ما در ارتباط باشید.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه