اخبار داغ

از جودو حمایت کنیم؛

میراسماعیلی: ۲۷ شهریور رفع تعلیق می‌شویم؛ در بازی‌های آسیایی روی سکو می‌رویم

میراسماعیلی: ۲۷ شهریور رفع تعلیق می‌شویم؛ در بازی‌های آسیایی روی سکو می‌رویم
رئیس فدراسیون جودو گفت: رفع تعلیق جودوی ایران خبر خوشی است که بعد از ۴ سال ظالمانه که بر ایران تحمیل شد، ۲۷ شهریور پایان خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو در حاشیه مجمع عمومی امروز هیأت استان مازندران اظهار داشت: رفع تعلیق جودوی ایران خبر خوشی است که بعد از ۴ سال ظالمانه که بر ایران تحمیل شد، سرمان را بالا گرفتیم و از آرمان‌های جمهوری اسلامی دفاع کردیم. در این سال‌ها مورد بی‌مهری‌های زیادی قرار گرفتیم، اما هرگز از اعتقادات و اهدافمان پا پس نکشیدیم. تلاش ما این بود که در این ۴ سال جامعه جودو را سر زنده نگه داشته باشیم.

وی در ادامه بیان داشت: در این مدت با ۵ تفاهم نامه همکاری و اردوهای مشترک با کشورهای همسایه داشتیم وحتی چندین سفر برون مرزی رفتیم. در محرومیت و در تعلیق جودو ایران که همه می‌خواستند جودو را سرخورده کنند، اما با این شرایط هم جودکاران افتخار آفرینی داشتند. بعد از پایان محرومیت و تعلیق چهارساله، قطعا جودکاران ایرانی باانگیزه‌تر از گذشته و برای حقانیت و جایگاه جودو این کشور مبارزه کرده و حتما روی سکو خواهند رفت.

میراسماعیلی درباره مسیر آتی فدراسیون عنوان داشت: به جای تخریب یکدیگر، بیاییم از جودو حمایت کنیم، این در شخصیت جودو و ورزشکاران آن نیست، اگر انتقاد بیان می‌شود، سازنده و همراه با راهکار باشد. ما امروز با ۱۱۲ هزار نفر خانواده جودو همراه هستیم. در طول این مدت ۱۲ خانه جودو در استان های محروم به بهره برداری رسیده است. این لطف خدا بود که همه مسابقات رسمی خودمان را با جوایز نقدی برگزار کردیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه