اخبار داغ

صحبتهای سرمربی پرسپولیس درباره بازی با النصر؛

گل‌محمدی: اخراج سرلک، مصدومیت ترابی و گل به خودی کار دست ما داد/ این همه توان ما نبود

گل‌محمدی: اخراج سرلک، مصدومیت ترابی و گل به خودی کار دست ما داد/ این همه توان ما نبود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما نیمه دوم بازی را بهتر آغاز کردیم اما اخراج بچه‌گانه سرلک کار دست ما داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل النصر در اولین دیدار رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی تحت تاثیر اتفاقات خیلی بدی برای ما بود، ابتدا مصدومیت مهدی ترابی، سپس اخراج میلاد سرلک و بعد از آن نیز گل به خودی که دریافت کردیم که می‌توانست آن صحنه تبدیل به گل نشود. ولی در هر صورت مقابل یک تیم باکیفیت بازی داشتیم اما اگر این اتفاقات صورت نمی‌گرفت و حداقل ۱۰ نفره نمی‌شدیم، این نتیجه بدست نمی‌آمد.

وی افزود: ما نیمه دوم بازی را بهتر آغاز کردیم اما اخراج بچه‌گانه سرلک کار دست ما داد. به تیم خوب النصر تبریک می‌گویم. این بازی‌های بزرگ باعث می‌شود تا نقاط ضعفان را بهتر پیدا کنیم و بتوانیم برای بازی‌های بعدی قوی‌تر ظاهر شویم. شرایط بد چمن ورزشگاه کیفیت بازی هر ۲ تا تیم را تحت تاثیر خودش قرار داده بود. متاسفانه نتیجه را در نهایت واگذار کردیم. چیزی که الان اهمیت دارد این خواهد بود که بتوانیم خودمان را از لحاظ ذهنی و بدنی ریکاوری کنیم تا برای بازی‌های بعدی با شرایط بهتری وارد زمین شویم.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: رونالدو یکی از بازیکنان خوب آن‌ها بود. آن‌ها بازیکنان خوب دیگری در فاز حمله داشتند. اینکه تمام ذهنمان روی رونالدو باشد، اینگونه نبود. بازیکنان باکیفیتی داشتند که هر لحظه خطرناک بودند. اینکه بازی در نیمه اول صفر بر صفر شد، نتیجه خوبی بود. ما فقط می‌خواستیم بازی را ببریم اما متاسفانه کار برای ما سخت شد و نتوانستیم نتیجه دلخواه را بگیریم.  

گل‌محمدی عنوان کرد: پیش از بازی هم گفتم رونالدو بازیکن افسانه‌ای است و یکی از نوابغ فوتبال است و در این شکی نیست. این استقبالی هم که از او شد، نشان‌دهنده جوان‌های ایرانی از فوتبال و شخص رونالدو است. نمی‌خواهم نسبت به این استقبال منفی فکر کنم. این باعث می‌شود جوان‌های ما انگیزه بیشتری پیدا کنند و اینکه استعدادهایشان کشف شود، اتفاق خوبی است و باید از حضور رونالدو در شهر و کشورمان به شکلی استفاده کنیم که مثبت باشد. جوان‌های ما لایق امکانات خیلی بهتری هستند و فوتبال ما لایق بهترین‌هاست. این استادیوم شاید یکی از بهترین استادیوم‌های ایران بود اما الان ببینید به چه روزی افتاده. شاید این بازی‌های بزرگ تلنگری به مسوولینی باشد که تصمیم‌گیرنده فوتبال ما هستند. امیدوارم به خودشان بیایند و ببینند که در سخت‌افزار ضعیف هستیم. امیدوارم این مشکلات برطرف شود. البته وزیر ورزش صحبتی در مورد ساخت استادیوم جدید داشت و همین شرروع خوبی می‌تواند باشد تا بتوانیم آبروداری کنیم. امیدوارم این صحبت‌ها عملی شود و اراده‌ای باشد تا یک استادیوم آبرومند برای مردم و فوتبالمان داشته باشیم. 

وی در خصوص وضعیت آمادگی تیم پرسپولیس تصریح کرد: ما مقابل یک تیم معمولی بازی نداشتیم آن‌ها یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در آسیا هستند و فوق‌ستاره‌های بسیار خوبی دارند. انتظار اینکه ما با این امکانات بتوانیم خودمان را برنده ببینیم، انتظار درستی نیست. اتفاقاتی افتاد که کار را سخت کرد و این اتفاقات اگر برای تیم حریف می‌افتاد، قطعا ما برنده بازی بودیم. مقابل یکی تیم باکیفیت بازی کردیم که ۳ روز پیش بازی کردند. همه فکر می‌کردند آن‌ها خسته‌اند اما ۹۰ دقیقه بازی کردند و کیفیت خود را نشان دادند.

سرمربی پرسپولیس اظهار کرد: نمی گویم توان ما همین بود. خیلی دوست داشتم در زمین خوب بازی می‌کردیم و این اتفاقات برای ما رخ نمی‌داد. تصمیماتی که برای فوتبال ما گرفته شده محدودیت‌های زیادی برای تیم‌های ایرانی ایجاد می کند و کار را برای مربیان سخت کرده و یک سری مشکلات دیگر هم هست که نمی‌توانم در نشست در مورد آن صحبت کنم. بچه‌ها انرژی خود را گذاشتند اما روزی نبود که ما برنده بازی باشیم.

گل‌محمدی در مورد مصدومیت مهدی ترابی گفت: مهدی یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ماست و این اتفاقاتی که برای او رخ داد، یک شوک منفی به تیم بود. نمی‌دانم مصدومیت او تا چه اندازه هست و فکر می‌کنم یک هفته وقت طول می‌کشد تا تمرین کند. 

وی در مورد بحث‌های مالی تیم نیز بیان کرد: در بحث مالی هم اینجا جایی نیست که در مورد آن صحبت کنیم و سعی می کنیم بعضی چیزها را در این شرایط بازی‌های آسیایی عنوان نکنیم

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه