اخبار داغ

ناکامی قهرمان وزنه‌برداری جهان و کاراته‌کاها؛

بازی‌های آسیایی هانگ‌ژو| ۲ طلای ناب در کشتی‌فرنگی با ساروی و میرزازاده/ یک نقره و رکوردشکنی در اسکیت زنان

بازی‌های آسیایی هانگ‌ژو| ۲ طلای ناب در کشتی‌فرنگی با ساروی و میرزازاده/ یک نقره و رکوردشکنی در اسکیت زنان
روز دوازدهم بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ با پی‌گیری رقابت‌های ورزشی در هانگ‌ژوی چین آغاز شده و تا اواسط مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اعزامی شبکه اطلاع‌رسانی دانا از هانگ‌ژو؛ نوزدهمین دوره رویداد بازی‌های آسیایی در هانگ‌ژو از روزهای گذشته به شکل رسمی با پی‌گیری مسابقات مختلف در رشته‌های ورزشی متفاوت آغاز شده که امروز هم در روز دوازدهم بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲، نمایندگان کاروان ورزشی کشورمان به رقابت با حریفان خود پرداختند.

بیش‌تر بخوانید؛
بازی‌های آسیایی هانگ‌ژو| برهوت طلا در روز یازدهم؛ جایگاه ایران هم‌چنان بدون تغییر

کشتی فرنگی؛ ساروی و میرزازاده طلا گرفتند

مسابقات 2 وزن دوم و پایانی رقابت های کشتی فرنگی نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو از صبح امروز پنج شنبه آغاز شد. 

در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور اول با نتیجه 6 بر 3 مقابل رستم آساکولوف از ازبکستان به پیروزی رسید. وی‌ در دور دوم با نتیجه 3 بر 1 اوزور ژوژوپبیکوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این دیدار با نتیجه 8 بر صفر اسلام اومایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. ساروی در این دیدار به مصاف یی مینگ لی از چین رفت و وی را در دیداری تماشایی با نتیجه ۵ بر ۱ شکست داد و به طلای بازی‌های آسیایی دست یافت.

در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول با نتیجه 9 بر صفر نانتاوات پانفوک از تایلند را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر آیبگشازادا کورایف از ترکمنستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 3 بر 1 مقابل علیخان سیزداکوف از قزاقستان به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. میرزازاده در دیدار پایانی با لینگ ژی منگ از چین پیکار می‌کند. او در فینال لینگ ژی منگ از چین را با نتیجه ۱بر۱  شکست داد و به مدال طلا رسید.

وزنه‌برداری؛ ناکامی قهرمان جهان در کسب مدال! نهمی رزاقی در زنان

رقابت گروه A دسته ۹۶ کیلوگرم وزنه برداری مردان برگزار شد و ایران صاحب مدال نشد و دو نماینده ایران موفق نشدند عملکرد خوبی به نمایش بگذارند.

برای ایران امیرحقوقی و مصطفی جوادی روی تخته آمدند. وزن اصلی جوادی ۸۹ کیلوگرم است اما از آنجا که این دسته وزنی در بازی‌های آسیایی نیست، جوادی مجبور شد در یک وزن بالاتر وزنه بزند.

امیرحقوقی با رکورد ۱۶۴ یک ضرب، ۲۰۲ دوضرب و مجموع ۳۶۶ کیلوگرم عملکرد خوبی نداشت و هشتم شد.  

مصطفی جوادی قهرمان دسته ۸۹ کیلوگرم جهان، با رکورد ۱۶۱ یک ضرب، ۲۰۲ دوضرب و مجموع ۳۶۳ کیلوگرم نهم شد. 

تیان تائو و داین لی دو وزنه بردار مطرح چین در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ هم حضور داشتند و داین لی پس از جوادی نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۲۳ شد. این دو وزنه بردار نیز همانند جوادی در هانگژو در یک وزن بالاتر وزنه زدند.

۱۲ وزنه بردار در گروه A دسته ۹۶ کیلوگرم وزنه زدند و نماینده چین تایپه اوت کرد.  

عملکرد دو نماینده ایران به شرح زیر است:

حرکت یک‌ضرب 

امیرحقوقی در حرکت اول، وزنه ۱۶۰ کیلوگرم را بالای سر برد. او در حرکت دوم، وزنه ۱۶۴ کیلوگرم را مهار کرد. در حرکت سوم، وزنه ۱۶۷ کیلوگرم را نتوانست بالای سر ببرد.

مصطفی جوادی در حرکت اول، وزنه ۱۶۱ کیلوگرم را انداخت و در حرکت دوم توانست وزنه ۱۶۱ کیلوگرم را مهار کند. او در حرکت سوم نیز در مهار وزنه ۱۶۸ کیلوگرم ناموفق بود.

حرکت دوضرب

جوادی و حقوقی برای رسیدن به مدال باید حرکات خود را صحیح انجام می‌دادند اما این اتفاق رخ نداد. 

حقوقی در حرکت اول، وزنه ۲۰۲ کیلوگرم را مهار کرد. انتخاب دوم کادرفنی برای حقوقی ۲۰۹ کیلوگرم بود اما او در همان ابتدا وزنه را انداخت.  

او در حرکت سوم هم این وزنه را در همان ابتدا انداخت. به این ترتیب حقوقی با مجموع ۳۶۶ کیلوگرم به کار خود پایان داد و به مدال نرسید.  

جوادی نیز در حرکت اول، وزنه ۲۰۲ کیلوگرم را بالای سر برد. او در حرکت پشت وزنه ۲۱۲ کیلوگرم قرار گرفت اما آن را انداخت.  

نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی برای حرکت آخر جوادی، وزنه را به ۲۱۴ کیلوگرم افزایش داد اما نماینده این وزنه را هم انداخت  و با رکورد مجموع ۳۶۳ کیلوگرم به کار خود پایان داد.

وزنه‌بردار کره‌شمالی در دوضرب با مهار  وزنه ۲۱۶ کیلوگرم توانست رکورد دوضرب بازی‌ها را یک کیلوگرم ارتقا دهد.

مدال‌آوران دسته ۹۶ کیلوگرم بازی‌های آسیایی:

۱- تیان تائو از چین با رکورد ۱۸۰ یک‌ضرب، ۲۱۰ دوضرب و مجموع ۳۹۰ کیلوگرم (مدال طلا)

۲- کوانگ رو از کره شمالی با رکورد ۱۷۰ یک‌ضرب، ۲۱۶ دوضرب و مجموع ۳۸۶ کیلوگرم (مدال نقره)

۳- سومپرادیت از تایلند با رکورد ۱۷۶ یک‌ضرب، ۲۰۸ دوضرب و مجموع ۳۸۴ کیلوگرم (مدال برنز)

نهمی رزاقی در وزنه‌برداری زنان

رقابت گروه A دسته ۷۶ کیلوگرم وزنه برداری زنان برگزار شد و دختر وزنه بردار ایران نهم شد. الهه رزاقی رکورد ۹۳ یک‌ضرب، ۱۱۳ دوضرب و مجموع ۲۰۶ کیلوگرم را ثبت کرد و در رده نهم قرار گرفت.

۱۲ وزنه بردار در گروه A دسته ۷۶ کیلوگرم وزنه زدند و دو وزنه‌بردار تایلند و چین مسابقه را تمام نکردند. عملکرد دختر وزنه‌بردار ایران به شرح زیر است:

حرکت یک‌ضرب

الهه رزاقی در حرکت اول و دوم یک‌ضرب وزنه های ۸۹ و ۹۳ کیلوگرم را بالای سر برد و سه چراغ سفید دریافت کرد. او در حرکت سوم موفق به مهار وزنه ۹۷ کیلوگرم نشد.

حرکت دوضرب 

رزاقی در حرکت اول، وزنه ۱۱۳ گیلوکرم را زد اما هیات ژوری خطا اعلام کرد. در حرکت دوم وزنه ۱۱۳ کیلوگرم را بالای سر برد. در حرکت سوم وزنه ۱۲۰ کیلوگرم را نتوانست مهار کند. به این ترتیب با رکورد مجموع ۲۰۶ کیلوگرم به کار خود پایان داد.

او در یکضرب با مهار وزنه ۹۳ کیلوگرم، یک کیلوگرم رکورد ایران را که در اختیار الناز باجلانی قرار داشت شکست و در دوضرب هم با مهار وزنه ۱۱۳ کیلوگرم، رکورد مجموع خود را به ۲۰۶ کیلوگرم رساند و موفق شد رکورد مجموع بزرگسالان ایران در این دسته را به میزان ۴ کیلوگرم افزایش دهد. رکورد قبلی با ۲۰۲ کیلوگرم در اختیار سیده الهام حسینی بود.

واترپلو؛ صعود ایران به یک‌چهارم با برتری مقابل سنگاپور

تیم ملی واترپلوی ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو امروز (پنجشنبه، ۱۳ مهر) به مصاف سنگاپور رفت و به پیروزی رسید. شاگردان مهدی پنام‌تاش در مجموع چهار کوارتر با نتیجه ۱۳ - ۶ حریف خود را شکست داده و به نیمه‌نهایی صعود کردند.

نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۲ - ۲ 

کوارتر دوم: ۴ - ۱ ایران

کوارتر سوم: ۲ - ۲ 

کوارتر چهارم: ۵ - ۱ ایران

مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها فردا (جمعه، ۱۴ مهر) برگزار می‌شود و تیم ایران برای صعود به فینال تلاش می‌کند.

تیراندازی با کمان؛ حذف تیم کامپوند مردان از بازی‌های آسیایی

تیم کامپوند مردان ایران متشکل از محمدصالح پالیزبان، آرمین پاکزاد و میلاد رشیدی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مالزی رقابت کردند. تیم ایران در پایان با نتیجه ۲۲۱ بر ۲۲۷ شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد. پیش از این آرمین پاکزاد، محمدصالح پالیزبان، یسنا پورماهانی، مبینا فلاح، رضا شبانی، محمدحسین گلشنی و گیسا بایبردی نمایندگان تیروکمان ایران در بخش انفرادی کامپوند و ریکرو بودند که حذف شدند. تیم میکس کامپوند حذف و تیم میکس ریکرو چهارم شد. فردا در ادامه مسابقات تیم ریکرو زنان در مرحله یک‌چهارم نهایی باید به مصاف چین برود.

اسکیت؛ نقره فری‌استایل برای احمدی، رکوردشکنی سالک، چهارمی لسانی

صعود دو دختر اسکیت‌‌باز فری استایل به یک چهارم‌نهایی

دو دختر اسکیت فری‌استایل ایران توانستند با قرار گرفتن جایگاه اول و دوم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

ترانه احمدی و رومینا سالک اصفهانی دو ملی‌پوش اسکیت فری‌استایل ایران در اجرای اول و دوم خود در مرحله مقدماتی با ۱۱ ورزشکار دیگر به رقابت پرداختند و در پایان با کسب جایگاه اول و دوم به جمع ۸ ورزشکار برتر این رشته در مرحله یک چهارم نهایی راه یابند.

ترانه احمدی در اجرای اول زمان ۴.۵۰۴ ثانیه و یک خطا را برای خود ثبت کرد ورومینا سالک اصفهانی نیز در اجرای اول توانست در مدت زمان ۴.۲۵۴ بدون خطا، کار خود را به پایان برساند. در پایان اجرای اول سالک اصفهانی توانست در جایگاه اول قرار گیرد و ترانه احمدی در رتبه چهارم ایستاد.

در اجرای دوم ترانه احمدی موفق شد بدون خطا، زمان ۴.۲۹۴ ثانیه را برای خود ثبت کند و رومینا سالک اصفهانی نیز بدون خطا در مدت زمان ۴.۲۶۰ ثانیه به کار خود در اجرای دوم مرحله گروهی پایان داد. در اجرای دوم مرحله گروهی نیز سالک اصفهانی و ترانه احمدی به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند.

در مجموع دو اجرای اول و دوم مرحله گروهی نیز رومینا سالک اصفهانی باثبت معدل زمانی ۴.۲۵۴ ثانیه اول شد و ترانه احمدی نیز با معدل زمانی ۲.۲۹۴ ثانیه دوم شد و به این ترتیب دو بانوی اسکیت فری‌استایل ایران توانستند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند و در این مرحله با حریفان خود رقابت خواهند کرد.

احمدی فینالیست شد، اصفهانی در رده بندی

دو دختر اسکیت فری‌استایل ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریفانی از چین تایپه رفتند که ترانه احمدی راهی فینال شد و رومینا سالک اصفهانی از صعود به فینال باز ماند.

رومینا سالک اصفهانی در مرحله نیمه‌نهایی اسکیت فری‌استایل بازی‌های آسیایی هانگژو با لیو چیائو در گروه اول قرار گرفت و ترانه احمدی نیز در گروه دوم با دیگر تینگ یوئن دیگر شرکت کننده چین تایپه در این مرحله به رقابت پرداخت.

رومینا سالک اصفهانی در هر دو مسابقه رقابتی خود مقابل حریفش شکست خورد و از صعود به فینال باز ماند.

اما ترانه احمدی موفق شد با شکست حریف خود به فینال بازی‌های آسیایی هانگژو صعود کند، او رقابت اول خود مقابل حریف چین تایپه را برد، رقابت دوم را واگذار کرد و در رقابت سوم توانست مجددا حریف خود را شکست دهد و راهی فینال این دوره از رقابت‌ها شود.

ترانه احمدی نقره‌ای شد

دختر اسکیت فری‌استایل ایران در مرحله نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف حریف خود از چین تایپه رفت و با قبول شکست به مقام نقره رسید.

ترانه احمدی در مرحله نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو مقابل لیو چیائو از چین تایپه به رقابت پرداخت و در مسابقه اول و دوم خود مقابل این اسکیت‌‌باز شکست خورد و به مدال نقره این دوره از مسابقات رسید.

رومینا سالک اصفهانی نیز در مرحله رده‌بندی اسکیت فری‌استایل بازی‌های آسیایی هانگژو با تینگ یوئن به رقابت پرداخت و در حالی که مسابقه اول خود را شکست خورد، در مسابقه دوم به پیروزی رسید و پس از شکست در مسابقه سوم نتوانست به مدال برنز برسد.

راه‌یابی ۲ فری‌استایلر مرد به یک‌چهارم

در آخرین روز رقابت‌های اسکیت ماده فری‌استایل بازی‌های آسیایی هانگژو چین، پسران اسکیت‌باز ایران به مصاف حریفان خود رفتند. امیرمحمد سواری و رضا لسانی در اجرای اول و دوم خود در مرحله مقدماتی با ۱۷ ورزشکار دیگر به رقابت پرداختند و در پایان با کسب جایگاه اول و دوم به جمع هشت ورزشکار برتر این رشته در مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافتند.

رضا لسانی در اجرای اول زمان ۳.۹۹۷ ثانیه را برای خود ثبت کرد و امیرمحمد سواری نیز در اجرای اول توانست در مدت زمان ۴.۳۱۹ ثانیه کارش را به پایان برساند. در پایان اجرای اول لسانی در جایگاه دوم ایستاد و سواری نیز در رتبه ششم قرار گرفت.

در اجرای دوم امیرمحمد سواری موفق شد با یک خطا، زمان ۴.۳۳۶ ثانیه را ثبت کند و رضا لسانی نیز بدون خطا رکورد  ۳۹۴۰ را ثبت کرد. در مجموع دو اجرای اول و دوم مرحله گروهی لسانی با ثبت معدل زمانی ۳.۹۴۰ ثانیه سوم شد و سواری نیز با معدل زمانی ۴.۳۱۹ ثانیه هشتم شد.

به این ترتیب دو اسکیت‌باز مرد ایران در بخش فری‌استایل توانستند به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کنند. در این بخش اسکیت‌باز تایوانی با ثبت زمان ۳.۸۸۵ ثانیه رکود جهان را شکست.

پایان کار با چهارمی لسانی

در آخرین روز رقابت‌های اسکیت مردان در رشته فری‌استایل رضا لسانی که در مرحله نیمه‌نهایی شکست خورده و به دیدار رده‌بندی رسیده بود در این مرحله برابر حریف چین‌تایپه‌ شکست خورد و در جایگاه چهارم بازی‌های آسیایی قرار گرفت.

تیم ملی اسکیت در دو رشته فری‌استایل و سرعت در بازی‌های آسیایی هانگژو حضور داشت که در رشته اسکیت فری‌استایل، رومینا سالک، ترانه احمدی، رضا لسانی و امیرمحمد سواری و در رشته اسکیت سرعت، محمدامین حیدری، امیر بهزادی بروجنی، کیارش شامحمدی، آزاد همتی، مهشید کیایی، ملیکا منوچهری‌راد، نگین شیخی و نهال مقدم رحمانی نفرات اعزامی به هانگژو بودند که تنها ترانه احمدی در رشته فری‌استایل موفق به کسب مدال نقره شد.

رکوردشکنی جهانی سالک در هانگ‌ژو

رومینا سالک بازیکن ارزنده اسکیت فری استایل کشورمان با ثبت رکورد ۴/۲۵۴ صدم ثانیه توانست رکورد انفرادی جهان را بشکند.

کاراته؛ شوک بزرگ به کاروان، عسگری حذف شد/ حذف حیدری

مسابقات کاراته کومیته بازی های آسیایی هانگژو از صبح امروز (پنجشنبه) آغاز شد و بهمن عسگری در وزن ۷۵- اولین نماینده کشورمان بود که با موخامادف از ازبکستان مبارزه کرد و با نمایشی مقتدرانه و با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسید. در این وزن ۱۹ کاراته کا حضور دارند. 

نماینده کاراته کشورمان در دومین مبارزه خود به پیروزی رسید. بهمن عسگری کاراته کای ایران در وزن ۷۵- در دومین مبارزه خود در کومیته بازی های آسیایی مقابل جائی یوون از کره جنوبی قرار گرفت و با نتیجه ۴ بر ۲  این مبارزه را به سود خود پایان داد.

عسگری در آخرین ثانیه این دیدار موفق شد امتیاز پیروزی خود را کسب کند و داوران پس از مشورت این امتیاز را تائید کردند. بهمن عسگری در سونین مبارزه خود در وزن ۷۵- مسابقات کاراته بازی های آسیایی هانگژو در برابر ساکی یاما از ژاپن قرار گرفت و در نهایت با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد.

عسگری که در مبارزه قبلی خود در آخرین ثانیه شکست را با پیروزی عوض کرده بود، برابر حریف ژاپنی اش موفق نشد امتیازات عقب افتاده را جبران کند. در ادامه با شکست کاراته کای ژاپنی برابر نماینده اردن، بهمن عسگری شانس حضور در جدول بازنده ها را از دست داد و از رقابت های آسیایی حذف شد.

 در ادامه رقابت‌های روز نخست کاراته بازی‌های آسیایی در هانگژوی چین، مبینا حیدری، نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم کاراته بانوان ایران، در مبارزه نخست مقابل زفانیا، دارنده مدال طلای آسیا، از اندونزی با نتیجه پنج بر چهار شکست خورد و با توجه به شکست این کاراته‌کا در دور دوم مقابل حریف ژاپنی، حیدری از دور رقابت‌ها کنار رفت.

جوجیتسو؛ حذف نخستین جوجیتسوکار ایران

آموزش قوانین پیش از آغاز مسابقات! 

 مسابقات جوجیتسو نوزدهمین دوره بازی های آسیایی در حالی در سالن شاو شن لیپون برگزار شد که پیش از آغاز، قوانین آن به حاضران آموزش داده شد. با وجود دقایقی ابتدایی شروع این رقابت‌ها، علاقمندان بسیاری در سالن حضور دارند و تیم های خود را تشویق می کنند.

حذف نخستین جوجیستوکار ایران

در رقابت‌های جوجیتسو بازی‌های آسیایی هانگژو، صبح امروز مهران ستار در وزن ۶۲- کیلوگرم ابتدا به مصاف «کادنین» از تایلند رفت و ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

 او در مرحله بعد این رقابت‌ها ۲ بر صفر نتیجه را به نماینده عربستان واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها خارج شد. در این وزن ۳۱ ورزشکار حضور دارند. ایران در این رشته دو نماینده در بخش مردان دارد. 

در وزن ۸۵- کیلوگرم مردان، علی‌اکبرپور نیز دیگر نماینده ایران است که روز شنبه به مصاف رقبای خود خواهد رفت. او ابتدا با «الرشید» از اردن رقابت خواهد کرد و در صورت کسب پیروزی به مصاف «صادق‌اف» دارنده عنوان قهرمانی جهان از قرقیزستان می‌رود. در این وزن ۲۶ نماینده از کشورهای آسیایی حاضر هستند.

دوچرخه‌سواری؛ پایان کار لبیب با عنوان چهارمی

 امروز 66 رکابزن از 19 کشور رقابت خود را در بخش استقامت جاده به مسافت 207 کیلومتر برگزار کردند که علی لبیب تنها نماینده کشورمان در این مسابقه با 21 سال سن توانست به مقام چهارمی دست یابد.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

شطرنج؛ تیم ملی ایران در آستانه تاریخ‌سازی

شطرنج‌بازان ایران در مرحله هفتم بخش استاندارد بازی‌های آسیایی با ترکیب پرهام مقصودلو، بردیا دانشور، پویا ایدنی و سیدمحمدامین طباطبایی مقابل تیم مغولستان با نتیجه ۲.۵ به ۱.۵ پیروزی رسید. در این راند، پرهام مقصودلو مقابل سومیا بیلگون، بردیا دانشور مقابل گومبوسورن منخگال و پویا ایدنی مقابل سوگار گان‌اردن به تساوی رسیدند. سیدمحمدامین طباطبایی مقابل تسگمد باتشلوان، به پیروزی رسید. 

تیم ملی ایران تاکنون مقابل مغولستان، بنگلادش، قزاقستان، چین و ازبکستان به برتری رسیده و مقابل هند و ویتنام مساوی کرده است و همچنان در صدر جدول مسابقات قرار دارد. در این بخش ۱۳ تیم حضور دارند. این مسابقه تا مرحله نهم ادامه دارد.

سنگنوردی؛ رکابی به نیمه‌نهایی رسید

رقابتهای سنگنوردی بازیهای آسیایی هانگژو در مرحله مقدماتی ماده بولدرینگ امروز صبح برگزار شد و الناز رکابی سنگنورد ایران در یک گروه 23 نفری به مصاف حریفان خود رفت. در پایان مرحله مقدماتی و پس از صعود از 4 دیواره رکابی با مجموع 65 امتیاز در جای ششم ایستاد. 

در ادامه مسابقات سنگ‌نوردی بازی‌های آسیایی هانگژو، رقابت ماده لید برگزار شد و نماینده ایران به رقابت با حریفان خود پرداخت. الناز رکابی که تنها نماینده زنان سنگ‌نورد ایران در این ماده بود، به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد. این سنگ‌نورد ایران با ثبت امتیاز ۴۵.۱ بین ۲۰ ورزشکار حاضر در این دور مقدماتی، پنجم شد و به نیمه‌نهایی صعود کرد.

رکابی پیش از این هم در ماده بولدرینگ به نیمه‌نهایی رسیده بود. مرحله نیمه‌نهایی ماده بولدرینگ و لید شنبه ۱۵ مهر برگزار می‌شود و نماینده ایران برای صعود به فینال و کسب مدال تلاش خواهد کرد.

قایقرانی؛ صعود دختر قایقران ایران به مرحله نیمه‌نهایی

در دوازدهمین روز بازی‌های آسیایی هانگژو، مرحله دوم مقدماتی قایقرانی اسلالوم برگزار شد و نماینده ایران به دور نیمه‌نهایی راه یافت. رکسانا رازقیان در مرحله اول پنجم شد و از صعود مستقیم به نیمه‌نهایی باز ماند. از این رو در مرحله دوم مقدماتی به رقابت پرداخت. او با زمان ۱۱۳.۷۷ ثانیه دوم شد و به نیمه‌نهایی کایاک اسلالوم راه یافت. در این مرحله چهار قایقران حضور داشتند که هر چهار نفر به نیمه‌نهایی رفتند. 

بیش‌تر بخوانید؛
بازی‌های آسیایی هانگ‌ژو| ۲ نقره و یک برنز؛ صید کشتی فرنگی از ۶ وزن نخست/ شکست سنگین تیم واترپلو مقابل چین

ورزشکاران ایران در روز هفتم در رشته‌های سنگ‌نوردی، واترپلو، کشتی فرنگی، وزنه‌برداری، شیرجه، شطرنج، کاراته، اسکیت، جوجیتسو، دوچرخه‌سواری و کبدی به مصاف رقبای خود رفتند.​​​​​​

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه