اخبار داغ

ظهره وند در گفتگو با دانا:

اگر حمله زمینی صورت گیرد، باید فاتحه رژیم صهیوینستی را خواند

اگر حمله زمینی صورت گیرد، باید فاتحه رژیم صهیوینستی را خواند
کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به هراس صهیونیست ها از حمله زمینی به غزه گفت: اگر حمله زمینی صورت گیرد و رژیم صهیونیستی با چند جبهه مواجهه شود، باید فاتحه این رژیم منحوس را خواند.

ابوالفضل ظهره وند کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به هراس صهیونیست ها از حمله زمینی به غزه، اظهار داشت: در واکنش رژیم صهیونیستی به عملیات طوفان الاقصی نتانیاهو دو گزینه بیشتر نداشت، او می توانست مسئله را در حد حمله هوایی ببندد که تبعات آن قابل مشاهده است، در این وضعیت، دولت نتانیاهو عمر طولانی نخواهد داشت و بایستی برای توقف این روند امتیازاتی را در نظر گیرند که این به عنوان شکست کامل رژیم صهیونیستی محسوب می شود، یا اینکه عملیات زمینی را در نظر گیرد که این گزینه با ریسک زیادی همراه خواهد بود.

وی افزود: اگر نتانیاهو در حمله زمینی پیروز شود، این یک موفقیت بزرگ برای رژیم صهیونیستی خواهد بود، اما اگر با چند جبهه مواجهه شود و شکست بخورد، این به معنای نابودی رژیم صهیونیستی و فرار تمام صهیونیست‌ها از منطقه در فلسطین اشغالی خواهد بود.

این کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به اینکه در حال حاضر، آنها در تله افتاده‌اند، تصریح کرد: از یک سو، چهره ضدانسانی رژیم صهیونیستی به وضوح برملا شده و جهان امروز در حال تحریف و محکوم کردن آن هستند. از سوی دیگر، انتخاب دیگری وجود ندارد و باید وارد این حمله زمینی شوند. چرا که اگر این کار انجام نشود، شکستی نه تنها نظامی و اطلاعاتی، بلکه اخلاقی و هنجاری نیز خواهد بود.

ظهره وند ادامه داد: دولت نتانیاهو در حال حاضر نگرانی دارد که با این ارتش به هم ریخته و غیرمنسجم، اگر وارد این فضا شود، جبهه‌های دیگری نیز باز خواهد شد و مشخص نخواهد بود چه اتفاقاتی برایشان رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه اگر حمله زمینی صورت گیرد و رژیم صهیونیستی با چند جبهه مواجهه شود، باید فاتحه این رژیم منحوس را خواند، تاکید کرد: اکنون مسئله جبهه‌های دیگر مطرح است، از جمله شمال فلسطین اشغالی به لبنان، حزب‌الله در سوریه، جریانات مقاومت در عراق و موجی که از طرف جهان اسلام به سمت محیط پیرامونی رژیم صهیونیستی حرکت می‌کند.

وی افزود: در چنین بحرانی، رژیم صهیونیستی در وضعیت بسیار دشواری قرار دارد و به نظر می‌رسد که این روند وضعیت داخلی رژیم صهیونیستی را به سمت اغتشاشات بیشتری خواهد برد. اگر یک خطایی انجام دهند و در تله عملیات زمینی بیفتند، آینده‌شان بسیار تیره و نامعلوم به نظر می‌آید.

پس لرزه حمله زمینی به داخل رژیم صهیونیستی بر میگردد

این کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه امروز، انگیزه نیروهای فلسطینی بسیار بالاست، خاطر نشان کرد: صهیونیست‌ها تلاش کرده‌اند تا شکافی بین حماس و مردم غزه ایجاد کنند، اما موفق نشده‌اند. بیش از دو دهه است که دو میلیون نفر در یک زندان رو باز در غزه به سر می‌برند و این باعث شده که نفرت آنها نسبت به این رژیم بیش از پیش باشد. بنابراین حمله زمینی ممکن است به یک قتل عام منجر شود واتفاقاتی برایشان خواهد افتاد که قابل تصور نیست. همچنین، پس لرزه این حمله زمینی به داخل رژیم صهیونیستی بر میگردد و صهیونیست ها مجبور به فرار خواهند شد.

ظهره وند در پایان گفت: در مورد جبهه شمالی نیز، عملیات حزب الله، سوریه و مناطق دیگر غیرقابل پیش بینی است و تبعات آن ممکن است موجب فروپاشی رژیم صهیونیستی شود، همان گونه که حضرت آقا دو هزار و بیست و پنج پیش بینی کرد با این شرایط ما در دو هزار و بیست و سه شاهد فروپاشی این رژیم ضدبشری و نژادپرست خواهیم بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه