اخبار داغ

حجت الاسلام شیرازی در گفتگو با دانا:

امت اسلامی در برابر حمله زمینی صهیونیست ها به غزه ساکت نخواهد ماند

امت اسلامی در برابر حمله زمینی صهیونیست ها به غزه ساکت نخواهد ماند
جانشین سازمان عقیدتی و سیاسی وزارت دفاع گفت: صهیونیست ها تصور نکنند که با حمله زمینی به غزه امت های اسلامی ساکت خواهند نشست.

حجت الاسلام علی شیرازی، جانشین سازمان عقیدتی و سیاسی وزارت دفاه در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به عواقب ورود زمینی رژیم صهیونیستی به غزه گفت: این جنگ، جنگ رژیم صهیونیستی با غزه تنها نیست، بلکه حمله صهیونیست ها به بیمارستان های غزه این جنگ را به یک جنگ بین المللی تبدیل کرده است.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست ها با جهالت و خطای استراتژیک خود همه امت های اسلامی را در مقابل خود قرار دادند، ادامه داد: صهیونیست ها تصور نکنند که با حمله زمینی به غزه امت های اسلامی ساکت خواهند نشست.

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به تعبیر رهبری ادامه داد: رهبری فرمودند بازنده این جنگ اسرائیل و برنده نهایی آن مردم فلسطین هستند، مردم فلسطین بیش از 70 سال تجربه جنگ با صهیونیست ها را دارند، با سنگ جنگیدند و امروز موشک در دست دارند، آن روزی که سنگ داشتند صهیونیست ها حریف مردم فلسطین نبودند، امروز هم از نظر تجهیزات نظامی قوی تر هستند و هم روحیه امروز مردم فلسطین بالاتر از قبل است، چون سقوط صهیونیست ها را به چشم خود می بینند.

جانشین عقیدتی و سیاسی وزارت دفاع با اشاره به این که اشغالگران صهیونیستی به شدت دچار ناامیدی هستند، گفت: آنچه صهیونیست ها را در سرزمین های اشغالی نگه داشته بود، امنیت بود اما امروز هیچ امنیتی برای آنها وجود ندارد، صهیونیست ها مطمئن باشند اگر به غزه حمله زمینی کنند تلفاتشان بیش ازتصورتشان خواهد بود.

وی با بیان اینکه زن ها، کودکان و جوانان غزه استوارانه مقاومت می کنند و آماده شهادت هستند، گفت: امتی که از شهادت نمی ترسد از دشمن صهیونیستی هم نخواهد ترسید، اما در مقابل صهیونیست ها هم بسیار ترسو هستند و هم جغرافیای محدودی دارند.

حجت الاسلام شیرازی خاطرنشان کرد: صهیونسیت ها هیچ امیدی به آینده ندارند، حتی نتانیاهو هم امیدی به آینده ندارد، آمریکایی ها هم امیدی به احیا صهیونیست ها ندارند و تمام فشاری که به غزه وارد می کنند برای آزادی اسرایشان است و چنانچه به غزه حمله زمینی کنند تمام اسرای صهیونیستی کشته خواهند شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه