اخبار داغ

سردار غلامرضا سلیمانی در گفتگو با دانا؛

مقاومت مردم غزه شکست دیگری را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد

مقاومت مردم غزه شکست دیگری را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تبریک هفته بسیج به اساتید بسیجی و تأکید بر نقش آنها در ارتقای سطح علمی کشور گفت: مقاومت و پایمردی مردم غزه شکست دیگری را برای این رژیم کودک کش رقم زد.

سردار سرتیپ، غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز در حاشیه نشست بسیج اساتید سراسر کشور در دانشگاه تربیت‌مدرس برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ هفته بسیج را به همه اساتید خواهر و برادر سراسر کشور تبریک گفت و بر نقش این عزیزان در پرچم‌داری علم و معرفت در کشور تأکید نمود.

سردار سلیمانی افزود: روند فروپاشی اسرائیل با کودک کشی، وحشی‌گری و به‌شهادت‌رساندن مظلومان شدت یافته و هیچ اتفاقی نمی‌تواند این روند را متوقف کند.
وی خاطرنشان کرد: طوفان‌الاقصی شکست غیر قابل ترمیمی بر پیکره رژیم صهیونیستی بود و این بهانه‌ای شد تا آن‌ها تمام ظرفیت و توانایی خود را علیه مردم غزه به کار گیرند؛ اما مقاومت و پایمردی مردم غزه شکست دیگری را برای این رژیم رقم زد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: دشمنان تصور می‌کردند که این حملات و وحشی‌گری‌ها مقاومت را سست می‌کند، اما همه شاهدند که مقاومت به‌صورت مستحکم و غیرقابل‌تصور در برابر این وحشیگری‌ها ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: مقاومت مردم غزه وسیله‌ای برای آشنایی پیروان دیگر ادیان با اسلام و فرهنگ مقاومت شد؛ مقاومتی که از ملت بزرگ ایران و رهبری انقلاب اسلامی به جهان صادر و امروز مردم غزه یکی از نمادهای ترویج این فرهنگ ایثار و مقاومت شده‌اند.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه تجاوز صهیونیست‌ها به غزه نه‌تنها باید متوقف شود؛ بلکه جنایت‌کارانی که این جنگ و این تجاوز را علیه ملت غزه انجام دادند باید محاکمه شوند گفت: حجم انبوهی از آتش‌ها که بر سر مردم غزه ریخته شد و حجم گسترده‌ای از بمب‌ها، راکت‌ها و گلوله‌هایی که به سمت مردم مظلوم غزه شلیک شد، از درون انبارهای راهبردی کشورهایی نظیر امریکا، انگلیس و آلمان خارج شد و ذخایر راهبردی این کشورها در اختیار اشغالگران صهیونیستی قرار گرفت و حتی مدیریت صحنه نبرد را آمریکایی‌ها به عهده گرفتند.

سردار سلیمانی در پایان افزود: پیروزی مقاومت در برابر آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه و رژیم صهیونیستی بسیار بزرگ است؛ رزمندگان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی توانستند در مقابل رژیمی که ادعا می‌کرد چهارمین ارتش مقتدر دنیا و یکی از قوی‌ترین دستگاه‌های اطلاعاتی دنیا را در اختیار دارد، پیروز شود که باید هم مقاومت مردم غزه و هم مظلومیت آنان به‌درستی روایت شود.

وی یادآور شد: پیروزی دیگری که مردم فلسطین کسب کردند، پیروزی رسانه‌ای است؛ زیرا غول‌های رسانه‌ای تلاش کردند که حقایق موجود در غزه را تحریف کنند و وارونه جلوه دهند تا به‌این‌ترتیب روایت نادرستی از طوفان‌الاقصی به مردم جهان مخابره شود؛ اما خون‌های به‌ناحق ریخته شده، حقانیت مردم مظلوم فلسطین را به دنیا مخابره کرد وجدان‌های بیدار دنیا هر یک تبدیل به یک رسانه شدند؛ بدین ترتیب جبهه رسانه‌ای مردم پایه برای دفاع از حقوق فلسطینیان در جهان شکل گرفت و این باعث شد در کشورهای اروپایی و آمریکایی راهپیمایی‌های چندصدهزارنفری در دفاع از فلسطینیان و محکومیت رژیم صهیونیستی شکل بگیرد.

رئیس سازمان بسیج در پایان خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین مانع در کنار هم قرارگرفتن مسلمانان، غده سرطانی به نام اسرائیل است که به فضل الهی اولین پیروزی ملت‌های مسلمان و ملت ایران در گام دوم انقلاب اسلامی، فروپاشی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف و آزادی فلسطین خواهد بود.

ایمان ترکاشوند

خبرنگار : امیر طاهری

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه