اخبار داغ

آموزش نوب تا پرو در بازی فری فایر

آموزش نوب تا پرو در بازی فری فایر
آموزش نوب تا پرو در فری فایر یکی از بهترین آموزش هایی است که به شما کمک می کند به یک گیمر حرفه ای تبدیل شوید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آموزش نوب تا پرو در فری فایر یکی از بهترین آموزش هایی است که به شما کمک می کند به یک گیمر حرفه ای تبدیل شوید. نوب بودن به اصطلاح به معنی بی تجربه و غیرحرفه ای بودن در یک کار است. اصولا به گیمرهای تازه کار که تجربه زیادی در بازی فری فایر ندارند، نوب می گویند. از طرفی پرو به معنی حرفه ای و ماهرانه عمل کردن در بازی است. به گیمرهایی که سابقه زیادی در فری فایر داشته و در آن حرفه ای هستند، پرو می گویند.

گیمرهای پرو به انواع ترفندهای بازی فری فایر برای حرفه ای عمل کردن تسلط دارند. به همین دلیل در میان گیمرهای برتر این بازی قرار می گیرند. در این مقاله می خواهیم به آموزش نوب تا پرو در فری فایر و برخی از ترفندهای جالب این بازی بپردازیم. با این ترفندها و خرید جم فری فایر می توانید مسیر نوب تا پرو شدن را به سرعت طی نمایید.

آموزش نوب تا پرو در فری فایر با انتخاب مناسب ترین کاراکتر

در اولین وهله از آموزش نوب تا پرو در فری فایر می خواهیم به انتخاب کاراکتر بپردازیم. مسلما کاراکترهای موجود در بازی همگی با هم فرق کرده و هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند. توصیه ما این است کاراکتری را انتخاب کنید که بیشترین احساس راحتی را با آن داشته باشید. همچنین داشتن کوله پشتی برای کاراکتر بسیار مهم است. با داشتن کوله پشتی می توانید مهمات، سلاح و تجهیزات فراوانی را ذخیره و همیشه به همراه خود داشته باشید. همچنین شما می توانید در طول بازی مهماتی که از آسمان فرو می ریزند را در کیف خود ذخیره کنید. دقت کنید مهماتی که از آسمان فرود می آیند، با شما برخورد نداشته باشند.

محل مناسبی را برای فرود انتخاب کنید

انتخاب محل مناسب برای فرود در آموزش نوب تا پرو در فری فایر بسیار مهم است. در هنگام شروع بازی، شما خودتان محل فرود را انتخاب می کنید. سعی کنید محلی را تعین کنید که کمترین تراکم جمعیتی را داشته باشد. زیرا تراکم جمعیتی کم به معنی کمتر بودن تعداد دشمنان و آسان تر شدن بازی است. همچنین این کار فرصت کافی برای مبارزه با دشمنان را فراهم می کند.

آموزش نوب تا پرو در فری فایر با جمع آوری جم

یکی از مهم ترین نکات آموزش نوب تا پرو در فری فایر، جمع آوری جم و امتیازات مختلف است. برای آنکه در فری فایر به یک بازیکن حرفه ای و ماهر تبدیل شوید، به تجربه و تجهیزات نیاز دارید. با بازی کردن مداوم و به دست آوردن امتیازات مختلف می توانید جم های زیادی را به دست بیاورید. این جم ها مانند پول عمل می کنند و به شما این امکان را می دهند تا به انواع سلاح و تجهیزات دسترسی پیدا نمایید.

البته با خرید جم فری فایر هم می توانید در کمترین زمان ممکن، بیشترین میزان جم را به دست آورید. بنابراین خرید جم فری فایر نیز یکی از بهترین گزینه ها برای پرو شدن در این بازی است.

تمرین اسنایپ و تک تیراندازی در فری فایر

آموزش نوب تا پرو در فری فایر با تمرین تیراندازی میسر می شود. اگر هدف گیری دقیقی نداشته باشید، در نبردهای دور نمی توانید با موفقیت عمل کنید. در بازی فری فایر بسیاری از مبارزه ها از راه دور هستند.

گیمرهای نوب نشانه گیری ضعیفی داشته و نمی توانند در سریع ترین زمان ممکن دشمن خود را از پای در بیاورند. همین مسئله موجب ناک اوت شدن آن ها خواهد شد. سعی کنید در بازی های تک نفره و به صورت روزانه تک تیراندازی را تمرین کنید تا نشانه گیری شما دقیق شود.

در فضای باز، آیتم ها را لوت نکنید

یکی از ترفندهای آموزش نوب تا پرو در فری فایر این است که هرگز نباید آیتم ها را در فضای باز لوت کنید. یکی از بدترین کارهایی که می توانید در بازی فری فایر انجام دهید، جمع آوری جم های محبوب و لوت کردن در فضای باز است. زیرا با این کار دشمنان می توانند به راحتی شما را پیدا کرده و شما را نابود کنند. بنابراین سعی کنید در هنگام لوت کردن، آنالوگ خود را به صورت مرتب به طرفین تکان دهید تا نشانه گیری کردن شما سخت شود. این گونه دشمنان به راحتی نمی توانند شما را نابود کنند.

نحوه راه رفتن شما می تواند نوب یا پرو بودن شما را مشخص کند

جالب است بدانید یکی از مراحل آموزش نوب تا پرو در فری فایر، نحوه راه رفتن شما است. در این بازی شما می توانید هم راه بروید. هم با دو سرعت متفاوت بدوید و هم با دو نوع متفاوت پرش بزنید. همچنین امکان حرکت به صورت آرام و در پوزیشن نشانه گیری وجود دارد. اینکه شما کدام روش را برای راه رفتن انتخاب می کنید می تواند نوب تا پرو بودن شما را نشان دهد.

هر کدام از این روش های راه رفتن بسته به شرایط مورد نظر باید استفاده شوند. یعنی در مواقعی لازم است که شما از پرش های بلند استفاده کنید. در حالی که در برخی موقعیت ها استفاده از پرش های کوتاه تر یا آهسته راه رفتن می تواند به سود شما باشد.

آموزش نوب تا پرو در فری فایر با تکنیک یخ زدن

یکی از مهم ترین تکنیک های آموزش نوب تا پرو در فری فایر، تکنیک یخ زدن است. با این تکنیک می توانید از جایی که دمیج شده اید به راحتی به همان محل برگردید. بنابراین یخ زدن به معنی یک فرصت دوباره برای شما می باشد. جالب است بدانید که این تکنیک تنها به وسیله دو کاراکتر آیریس و اسکایلر انجام می شود. بنابراین نمی توانید با کاراکترهای دیگر از تکنیک را اجرا کنید. با یخ زدن می توانید کمپ کرده و حرکت های دشمن خود را پیش بینی نمایید. همچنین این تکنیک همانند یک دیوار دفاعی محکم برای شما عمل می کند که می توانید با آن از خود محافظت کنید.

خرید جم فری فایر ارزن از تاپ جم

در آموزش نوب تا پرو در فری فایر به جمع آوری جم اشاره کردیم. اگر می خواهید در سریع ترین زمان بیشترین تعداد جم را داشته باشید خرید جم فری فایر بهترین راه حل است. با خرید جم فری فایر می توانید در مدت زمان کمی به تجهیزات و امکانات خوبی از این بازی دست پیدا کنید. بنابراین پیروزی های چشمگیری رقم زده و به یک بازیکن پرو تبدیل می شوید.

کلام آخر

در این مقاله به آموزش نوب تا پرو در فری فایر و ترفندهای بازی فری فایر پرداختیم. با اجرای این ترفندها می توانید خود را یک بازیکن پرو فری فایر بدانید. همچنین خرید جم فری فایر به شما این امکان را می دهد که راحت تر مسیر پرو شدن در بازی را طی کنید.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه