اخبار داغ

علاقه‌مند به ادامه کار با مورایس هستیم؛

نیک‌فر: در نقش‌جهان از رقبای آسیایی میزبانی می‌کنیم؛ سقف بودجه را رد نکرده‌ایم!

نیک‌فر: در نقش‌جهان از رقبای آسیایی میزبانی می‌کنیم؛ سقف بودجه را رد نکرده‌ایم!
سرپرست مدیرعاملی باشگاه سپاهان اصفهان گفت: در حال رایزنی با مقامات مسئول هستیم، تا مسابقات را در زمین خودمان برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ منوچهر نیک‌فر، سرپرست مدیرعاملی باشگاه سپاهان اصفهان پیرامون میزبانی طلایی‌پوشان در ورزشگاه نقش‌جهان اظهار داشت: به امید خدا در حال رایزنی با مقامات مسئول هستیم، تا مشکلاتی که پیش آمده را به ترتیبی حل کنیم تا سرمایه‌گذاری‌ای که بالاخره انجام شده و ورزشگاه نقش جهان برای همین اهداف تایید شده، به امید خدا مسابقات را در زمین خودمان برگزار کنیم. ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که به امید خدا موانع را رفع کنیم.

وی درباره تأمین و نصب VAR در ورزشگاه بیان داشت: فدراسیون فوتبال قول داده که کمک‌داور ویدئویی را در روز مسابقه بیاورد. این‌ها سیار هستند و در ایران فقط سه تا داریم. حالا خودمان تامین می‌کنیم ولی چون باید مورد تایید AFC باشد، فدراسیون فوتبال قول داده در روز مسابقه بیاورد و نصب کند تا استفاده کنیم.

نیک‌فر در مورد ادامه کار با ژوزه مورایس گفت: قطعا حضور ایشان تداوم دارد. ما از عملکرد ایشان رضایت داریم. ایشان اتفاقات خوبی را رقم زده است. اما هر قرارداد دو طرف دارد و ایشان هم باید راضی باشند و امیدواریم ایشان هم راضی بشوند که با ما ادامه بدهند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه سپاهان از توافق با امید نورافکن برای امضا قرارجدید متناسب با آیین نامه فدراسیون خبر داد و عنوان داشت: ما سقف بودجه را رد نکرده‌ایم و مشکل این بازیکن نیز حل خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه