اخبار داغ

معاون شهردار کرج در گفت و گو با «تیتر یک»:

٢ گرمخانه کرج ظرفیت پذیرش ٢٤٠ کارتن خواب را دارند

٢ گرمخانه کرج ظرفیت پذیرش ٢٤٠ کارتن خواب را دارند
رئیس اداره خدمات بهداشتی شهرداری کرج گفت: گرمخانه آقایان و بانوان کرج ظرفیت پذیرش ٢٤٠ کارتن خواب را دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ایزدبین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک»، گفت: گرمخانه آقایان در میدان توحید کرج و بانوان در پارک چمران کرج مستقر است.

رئیس اداره خدمات بهداشتی شهرداری کرج افزود: بهسازی و مرمت بنای دو ساختمان موجود انجام شده است تا به افراد آسیب‌پذیر خدمات ارائه دهد.

ایزدبین با اشاره به اینکه ظرفیت دو گرمخانه کرج ٢٤٠ نفر است، اظهار داشت: البته گرمخانه بانوان ٧٠ نفر و گرمخانه آقایان ١٤٠ نفر را پذیرش می‌کند.

وی به سرریز ٣٠ نفری آمار اشاره و تصریح کرد: مکان جدیدی در غرب کرج در حال احداث بوده و پیش از اتمام فصل سرد سال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره خدمات بهداشتی شهرداری کرج گفت: اتوبوس سیار راه اندازی شده و افراد کارتن خواب به گرمخانه‌ها منتقل و خدمات به آنها ارائه می‌شود.

ایزدبین افزود: البته برخی از کارتن خواب‌ها به دلیل مصرف مواد مخدر نمی‌توانند با هنجار‌های مراکز ما همراه شوند و به گرمخانه‌ها مراجعه نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان‌ها افراد بی‌خانمان را پس از درمان به گرمخانه ارجاع می‌دهند، اظهار داشت: گرمخانه‌های کرج ٢٤ ساعت پذیرش دارند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه