اخبار داغ

امیر ایرانی در گفتگو با دانا خبر داد؛

آمادگی نیروی دریایی ارتش برای ماموریت‌های متنوع

آمادگی نیروی دریایی ارتش برای ماموریت‌های متنوع
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی ارتش با توجه به نوع ماموریت خود، تلاش می کند خود را آماده نگه دارد.

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به دستاوردهای جدید نیروی دریایی اشاره کرد و اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش با توجه به نوع ماموریت خود، تلاش می کند خود را آماده نگه دارد.

وی با اشاره به حوزه شناورها افزود: در این زمینه، ساخت ناوشکن‌ها و ناوهای موشک‌انداز، همچنین ارتقاء توان موشکی، پهپادی و جنگ‌آلی را در دستور کار داریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش بیان کرد: در حوزه زیر سطح نیز ساخت زیردریایی جدید در دستور کار است و در زمینه پروازی نیز بحث ارتقاء توانمندی پهپادها از نظر مود و توان عملیاتی را در دستور کار داریم.

چندی پیش نیز امیر دریادار شهرام ایرانی در مراسم رونمایی از دستاوردهای جدید نیروی دریایی ارتش اظهار داشته که الحاق مجموعه‌ای از سامانه‌های مهم و حیاتی در منطقه سوم نبوت این نیرو موجب افزایش اقتدار، قدرت بازدارندگی و توانمندی رزمی ما  بیش‌ از گذشته خواهد شد.

به گفته امیر دریادار شهرام ایرانی، نیروی دریایی ارتش با ارتقاء توان رزم و آمادگی عملیاتی ضمن حضور در دریاهای آزاد دنیا و دریانوردی بلندمدت، عمق راهبردی و آینده‌نگری در قدرت دریایی توأم با حوزه نفوذ و هویت منطقه‌ای خود را تثبیت و گسترش داده است.

وی با بیان این‌که «الحاق مجموعه‌ای از سامانه‌های مهم و حیاتی در منطقه سوم نبوت نداجا موجب افزایش اقتدار، قدرت بازدارندگی و توانمندی رزمی ما خواهد شد»، افزود: ایران اسلامی به عنوان یک کشور تمدن ساز اسلامی با تقویت مؤلفه‌های مختلف اقتدار و قدرت دریایی خود با رویکرد فرهنگ ایرانی اسلامی و وحدت کلیه مؤلفه‌های نظام بین‌الملل را با قدرت پیگیری می‌کند.

المیرا خرد

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه